اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

هم مرگ بر آمریکا می‌گوییم هم پرچم آمریکا را آتش می‌زنیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در مراسم زنگ استکبارستیزی گفت: هم مرگ بر آمریکا می‌گوییم هم پرچمش را آتش می‌زنیم.

هم مرگ بر آمریکا می‌گوییم هم پرچم آمریکا را آتش می‌زنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش زنگ مرگ بر آمریکا با حضور مسئولان و روسای ادارات شهرستان ورامین و نیز جمع کثیری از دانش‌آموزان در مدرسه منتظرین شاهد نواخته شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی طی سخنانی با اشاره به سوابق انقلابی مردم ورامین اظهار داشت: مردم این منطقه به قیام خونین 15 خرداد می‌بالند اما باید بدانیم این قیام یکی از عرصه‌های حضور مردم ورامین در صحنه‌های انقلاب اسلامی و البته پرعظمت‌ترین آنها است اما این مردم در تمامی صحنه‌های انقلابی حضور چشمگیر داشتند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: یکی از این حضورهای افتخارآمیز زمانی رخ داد که دانشجویان پیرو خط امام (ره) لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، آن روز هم عده‌ای ملی‌گرا بودند که مثل امروز زمزمه‌هایی می‌کردند و تسخیر لانه جاسوسی را مورد انتقاد قرار می‌دادند اما امام راحل عظیم‌الشان ما از تسخیر لانه جاسوسی حمایت کرده و آن را انقلاب دوم نامیدند.

این مسئول عنوان کرد: در همان روزها مردم ورامین کفن‌پوش به سوی لانه جاسوسی حرکت کرده و در برابر این لانه در تهران تجمع کردند و در تجمع آن روز آقای کشفی شعار داده و امام جمعه محترم نیز سخنرانی کردند و بدین طریق از مواضع امام (ره) و دانشجویان خط امام (ره) حمایت کردند، این امر نشان‌دهنده بصیرت سیاسی و دینی مردم ورامین بوده و هست که باید توسط شما دانش‌آموزان نیز حفظ شود.

محمودی ضمن حمایت از سیاست نرمش قهرمانانه مورد نظر مقام معظم رهبری و سیاست دولت اظهار داشت: حمایت از سیاست‌های دولت مانع این نخواهد شد که شعار مرگ بر آمریکا سر ندهیم، خیر، ما هم مرگ بر آمریکا می‌گوییم و هم پرچم آمریکا را به آتش می‌کشیم، امروز شیطان بزرگ آمریکاست و به تعبیر مقام عظمای ولایت «مرگ بر آمریکا» مانند «اعوذ بالله من الشیطان الرجیم» است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: استکبارستیزی جزو اصول دین ما و هویت انقلاب اسلامی ما است، حالا یک روز شوروی استکبار بود، یک روز آمریکا، ممکن است در آینده هر کشور دیگری مستکبر باشد، ما با استکبار سر سازش نداریم.

وی شنود تلفن مرکل توسط آمریکایی‌ها را سند حقانیت جاسوسی آمریکایی‌ها توسط سفارتخانه‌های آنها دانست و گفت: بعد از 34 سال امروز اروپایی‌ها فهمیدند که ملت ایران چرا 34 سال پیش سفارت آمریکا را لانه جاسوسی خواند.

گفتنی است، در انتهای این مراسم از تعدادی از فرزندان شهدا و جانبازان بالای 50 درصد مدرسه منتظرین شاهد تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول