اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرارگاه جهادی شهید میرزا کوچک جنگلی:

«مرگ بر آمریکا» شعار استقلال‌طلبی ایران است

مسئول قرارگاه جهادی شهید میرزا کوچک جنگلی گفت: «مرگ بر آمریکا» شعار استقلال‌طلبی هر ایرانی است.

«مرگ بر آمریکا» شعار استقلال‌طلبی ایران است

علی فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیاهکل با اشاره به فرا رسیدن یوم‌الله 13آبان و تقارن آن با ایام سوگواری محرم اظهار کرد: قیام عاشورا مقدمه استقامت جامعه اسلامی در برابر مقابله با کفر بود.

وی با بیان اینکه قیام کربلا یک الگو و تفکر راهگشا برای تحقق هر آنچه رنگ و بوی خدایی دارد، است افزود: فریاد آزادی‌خواهی امام راحل نیز نشأت گرفته از نهضت امام حسین(ع) بود که توانست موجب پیدایش موج بیداری اسلامی در جهان شود.

این مسئول، خاطرنشان کرد: برخی افراد بی‌خرد سیاسی درصدد نفی گفتمان امام راحل نسبت به شعار «مرگ بر آمریکا» هستند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که چنین ادعای انحرافی بزرگ دارند باید بدانند که بزرگ‌ترین منحرف و دروغگوی زمان هستند، ادامه داد: این افراد کسانی هستند که بذر فتنه را در جامعه پاشیده و جام زهر را به حضرت امام (ره) نوشاندند.

مسئول قرارگاه جهادی شهید میرزا کوچک جنگلی، تصریح کرد: افرادی که به دنبال تحریف کلام قدسی امام عزیز هستند می‌خواهند خود را ناجی ایران نشان دهند.

به گفته وی، ورشکستگان سیاسی باید بدانند اسلام و انقلاب ما، انقلاب پابرهنگان، محرومان، مستضعفان، فقرا و کم برخوردارهاست که تا آخرین لحظه پای آرمان‌ها خود مقابل استکبار می‌ایستند.

فتحی با بیان اینکه این افراد از مسیر انقلاب برگشته‌اند و یا اینکه از ابتدا در مسیر نبوده و با فریبکاری خود را نظریه‌پرداز انقلاب معرفی کرده بودند، اضافه کرد: اسلام امروز با بیداری اسلامی در پیچ تاریخی قرار دارد و با شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر پیام ظلم‌ستیزی را به دنیا می‌رساند.

وی متذکر شد: امسال در 13 آبان شعار با صلابت «مرگ بر آمریکا» که شعار استقلال‌طلبی ایرانی است در تمام نقاط کشور طنین‌انداز می‌شود.

انتهای پیام/84002/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول