اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل:

مرگ بر آمریکا را محکم‌تر از سال‌های گذشته سر می‌دهیم

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل گفت: امسال شعار مرگ بر آمریکا را محکم‌تر از سال‌های گذشته سر می‌دهیم.

مرگ بر آمریکا را محکم‌تر از سال‌های گذشته سر می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد جانی‌روشن ظهر امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری بابل درباره برگزاری برنامه  13 آبان شهرستان بابل اظهار داشت: یوم‌ الله 13 آبان مصادف با سه حادثه مهم، سال 1343 تبعید امام،1357 کشتار دانش‌آموزان با خط دهی سفارت آمریکا و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است که حماسه بزرگی را برای ایران رقم زد.

وی بیان داشت: امام و دانشجویان خط امام 34 سال قبل با بینش فهمیدند که سفارت آمریکا در هر کشوری لانه جاسوسی است و باید برچیده شود در حالی که امروز بعد گذشت 34 سال اروپا و بعضی از سیاستمداران آمریکا اذعان کردند که سفارت آمریکا به درستی لانه جاسوسی است و حتی در قلب اروپا نیز وجود دارد.

جانی‌روشن تصریح کرد: 13 آبان برای ما هیچ‌گاه کمرنگ نمی‌شود و اگر سیاست دولتمردان ما انجام  مذاکره است اما امسال مرگ بر آمریکا را محکم‌تر از سال‌های گذشته سر می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: سیاست امام و رهبر انقلاب مقابله با رفتار استکبار جهان سلطه،بصیرت‌افزایی و ترویج فرهنگ استکبارستیزی است و حضور آگاهانه مردم به ویژه دانشجویان و همه اقشار مردم می‌تواند تاثیرگذار باشد.

جانی‌روشن اذعان داشت: راهپیمایی برای استکبارستیزی تنها برای دانش‌آموزان نیست بلکه دانشجویان و همه اقشار مردم باید حضور باشکوه داشته تا جلوه ویژه به راهپیمایی ببخشند.

وی اظهار داشت: ویژگی مهم راهپیمایی امسال سادگی در مقابل زیاده‌خواهی استکبار بهره‌گیری از حماسه 13 آبان برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و تکریم دانش‌آموزان شهید برای زمینه‌سازی بازتاب جهانی است تا به قلب آمریکا و اروپا نفوذ کند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل سخنرانی توسط امام جمعه بابل،برگزاری مسابقات در طول مسیر راهپیمایی به صدا درآوردن زنگ استکبار در مدارس بابل را از دیگر برنامه‌های مهم این روز برشمرد.

جانی‌روشن گفت: دستگاه‌های اجرایی در بحث فضاسازی مناسب  شهری درباره 13 آبان اقدامی مناسبی نکرده و پارچه و بنر به این مناسبت نصب نشده است که باید هرچه سریع‌تر اقدام شود.

وی افزود: باید با برنامه‌های مناسب حماسه 13 آبان برای نسل سوم و چهارم شناسانده شود.

انتهای پیام/86009/ح30ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول