اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش لنده:

آمریکا آرزوی حذف شعار مرگ بر آمریکا را با خود به گور خواهد برد

رئیس اداره آموزش و پرورش لنده گفت: آمریکا آرزوی حذف شعار مرگ بر آمریکا را با خود به گور خواهد برد.

آمریکا آرزوی حذف شعار مرگ بر آمریکا را با خود به گور خواهد برد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید عیسی تقوی‌فرد در جلسه ستاد اجرایی 13 آبان در شهرستان لنده با اشاره به روحیه استکبارستیزی ایران و ایرانی در همه عرصه‌های تاریخی گفت: ملت قهرمان ایران در همه ادوار تاریخ در گوشه و کنار خود همیشه برای مبارزه با استکبار و زورگویی آماده و در صحنه حضور داشته است.

وی افزود: 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را باید روز شناخت ماهیت و حقیقت استکبار جهانی نامید که ملت ایران به دست جوانان خود این امر را محقق ساخت.

رئیس اداره آموزش و پرورش لنده گفت: حضور جوانان دانش‌آموز و دانشجو در 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی نشان از آگاهی و بصیرت ملت ایران در شناخت دشمن و توطئه‌های شوم آن‌ها دارد.

تقوی‌فرد تصریح کرد: جوانان امروز به تبع جوانان دیروز یعنی پدران و مادران خود به شناخت حقیقی از استکبار جهانی رسیده‌اند و در راهپیمایی‌هایی که انجام می‌شود با مشت‌های گره کرده آن را به اثبات می‌رسانند.

وی افزود: اداره آموزش و پرورش لنده در طول هفته بسیج دانش‌آموزی با اجرای برنامه‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی گام‌مؤثری در این زمینه برداشته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش لنده خاطرنشان ساخت: حذف شعار مرگ بر آمریکا تنها قوت قلبی برای آمریکا و ایادی استکباری برای افزایش ظلم و تحریم کشورهای مستضعف جهان خواهد بود.

تقوی فرد گفت: ما کوبنده‌تر از گذشته شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهیم داد و نظام استکباری باید آن را به نظاره بنشیند.

وی افزود: آمریکا آرزوی حذف شعار مرگ بر آمریکا را با خود به گور خواهد برد.

تقوی‌فرد تصریح کرد: فراخوان عمومی مردم برای حضور در راهپیمایی با شکوه‌تر از گذشته برگزار خواهد شد و ملت بار دیگر مشت‌های محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد زد.

وی به حضور دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان و معلمان و دبیران و در یک کلام جامعه فرهنگی شهرستان لنده فردا هم‌نوا با سراسر کشور در راهپیمایی 13 آبان فریاد استکبارستیزی خود را طنین‌انداز خواهد کرد.

انتهای پیام/82013/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول