اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد

نفوذ یک‌هزار نفری شبکه تبلیغ خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از فعالیت شبکه تبلیغ استان با نفوذ یک‌هزار نفری با میانگین سنی جوانان خبر داد.

نفوذ یک‌هزار نفری شبکه تبلیغ خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم لطفیان صبح امروز در نشستی با مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: تبلیغات اسلامی با میانگین سنی 35 سال در بین کارکنان آن از سازمان‌های جوان بودن به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: میانگین تحصیلی کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی بالا بوده و حدود یک چهارم آنان فوق لیسانس به بالا هستند.

* افراد بالای 50 سال اجازه ورود به شبکه تبلیغ را ندارند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بستر فعالیت سازمان را امور مربوط به جوانان تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات با 32 ماموریت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند.

لطفیان تصریح کرد: در 12 نقطه استان بستر فعالیت سازمان در غالب اداره تبلیغات اسلامی مهیا شده که اصل فعالیت آن با مسائل مربوط به جوانان گره خورده است.

وی افزود: مبلغان سازمان 130 روحانی فعال در سطح استان هستند که میانگین سنی آنان 30 تا 32 سال است و افراد بالای 50 سال اجازه ورود به شبکه تبلیغی رسمی سازمان را ندارند.

 

 

* ساماندهی 700 مداح در خراسان جنوبی

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه شبکه تبلیغ استان با نفوذ یک‌هزار نفری و میانگین سنی جوان فعال است، ادامه داد: بستر دوم فعالیت این سازمان هیئت‌های مذهبی هستند که به سمت جوانان گرایش پیدا می‌کنند و این بستری را فراهم می‌کند تا محور فعالیت جوانان در مدیریت بیشتر شود.

 

لطفیان با بیان اینکه میزان گرایش جوانان به راه‌اندازی هیئت‌های مذهبی قابل توجه است، با اشاره به تشکل کانون مداحان تأکید کرد: این کانون نیز از بخش‌های دیگر این سازمان است که 700 مداح در آن ساماندهی شده که بیش از نیمی از آنها را جوان و نوجوان تشکیل می‌دهند.

وی از ساماندهی شبکه مسجد خبر داد و افزود: فعالیت مسئولان کتابخانه و کانون‌های مساجد نیز برای نوجوانان چشم‌گیر است.

انتهای پیام /69011/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول