اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی:

عملیات سوسنگرد مظلوم واقع شده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: عملیات حصر سوسنگرد مظلوم واقع شده در حالی که این عملیات از عملیات‌های کلیدی دفاع مقدس بوده است.

عملیات سوسنگرد مظلوم واقع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن ساکی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد اظهار داشت: عملیات سوسنگرد یکی از عملیات کلیدی بوده است

وی با بیان این‌که عملیات حصر سوسنگرد مظلوم واقع شده است، ادامه داد: اگر این عملیات موفق نمی‌شد تمام شهرهای جنوبی در محاصره قرار می‌گرفت.

حضور نیروهای مردمی در سوسنگرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان این‌که مقاومت جانانه‌ای در این منطقه انجام شد، افزود: در این عملیات نیروهای مردمی به صورت گروهی حضور داشتند.

ساکی اسارت تعدادی از نیروهای عراقی به دست زنان در این منطقه را یکی از افتخارات این عملیات دانست و گفت: آنها توسط دو شیرزن در این منطقه اسیر شدند.

وی با بیان این‌که فرماندهی این عملیات را مقام معظم رهبری بر عهده داشتند، تصریح کرد: همچنین در این عملیات شهید چمران و شهید حسین علم‌الهدی نیز حضور داشتند.

عملیات سوسنگرد مقدمه عملیات طریق‌القدس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی این عملیات را مقدمه‌ای برای عملیات طریق‌القدس دانست و اذعان داشت: از 24 تا 26 آبان دشمن بر سر نیروها و مردم این منطقه آتش ریخت.

ساکی با بیان این‌که بنیاد شهید از خانواده‌های شهدای این عملیات با الویت مشخص دیدار می‌کند، متذکر شد: همچنین از خانواده‌های ایثارگران این عملیات نیز تجلیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: می‌توان به کمک دستگاه‌های استان بروشوری تهیه کرده و در بین مردم توزیع کنیم تا بیشتر با فرهنگ سوسنگرد آشنا شوند.

انتهای پیام/69010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول