اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید خراسان جنوبی خبر داد

مسابقه کتاب‌خوانی «مفاهیم در خانه» ویژه خانواده‌های شاهد خراسان جنوبی

معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «مفاهیم در خانه» ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر خبر داد.

مسابقه کتاب‌خوانی «مفاهیم در خانه» ویژه خانواده‌های شاهد خراسان جنوبی

مهدی نارمنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: مسابقه کتاب‌خوانی در ماه مبارک رمضان با موضوع «مفاهیم در خانه» ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

وی گفت: خانواده‌های شاهد و ایثارگر برای ثبت‌نام و دریافت کتاب مسابقه به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در ارتباط با زمان ثبت‌نام و آزمون این دوره از مسابقات تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام تا 13 مرداد‌ماه سال جاری و آزمون این دوره از مسابقات نیز در تاریخ 16 مرداد‌ماه برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مسابقه کتاب‌خوانی به صورت حضوری برگزار می‌شود، ادامه داد: کتاب مرجع این مسابقه با عنوان« آموزش موضوعی و کاربردی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» بین علاقه‌مندان توزیع و در پایان از شرکت‌کنندگان آزمون گرفته می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی عنوان کرد: منابع مطالعه و سئوالات توسط ستاد بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی تهیه و به بنیاد شهرستان‌های استان ارسال می‌شود.

نارمنجی، پایان مسابقه کتاب‌خوانی را آخر ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: این مسابقه ویژه جانبازان 25 درصد فرهنگی به همراه خانواده‌های شاهد و ایثارگر و آزادگان در 29 ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم لیالی‌قدر در بوستان آزادگان

این مسئول همچنین از برگزاری مراسم لیالی‌قدر در هیئت آزادگان بیرجند خبر داد و افزود: مراسم لیالی‌قدر با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی و هیئت فرهنگی و مذهبی آزادگان شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.

نارمنجی با بیان اینکه این مراسم در محل بوستان آزادگان بیرجند برگزار می‌شود اذعان داشت: در راستای تعظیم شعائر مذهبی و دینی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مراسم با شکوه و معنوی لیالی قدر، به مدت 5 شب، از شب 19 رمضان تا 23 ماه مبارک رمضان در محل بوستان آزادگان بیرجند برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: این مراسم همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام حمیدی‌ از اساتید حوزه علمیه قم و مداحی و مرثیه‌سرایی مداحان برجسته استان و مشارکت هیئت فرهنگی و مذهبی آزادگان بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69017/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول