اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رشت:

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت پیام روشن شهدا است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رشت گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به خانواده و جامعه پیام روشن شهداست و باید سرلوحه زندگی مردم و مسئولان قرار گیرد.

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت پیام روشن شهدا است

حسن کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت ساده‌زیستی را پیام شهدا دانست و اظهار کرد: ساده‌زیستی، نوعدوستی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به خانواده و جامعه پیام روشن شهداست و باید سرلوحه زندگی مردم و مسئولان باشد.

وی خواستار الگوگیری تمام مسئولان از راه و منش شهدا شد و افزود: جوانان خدمت خانواده شهدای انقلاب اسلامی بروند تا خاطرات دوران پیروزی انقلاب برای آنها گفته شود.

این مسئول، بیان خاطرات انقلاب اسلامی را در موفقیت نسل امروز تأثیرگذار خواند و اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا سنگینی و سختی بار مسئولیت مسئولان را کاهش می‌دهد.

کمالی استفاده از رهنمودهای خانواده شهدا را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: مسئولان برای پاسداشت، نکوداشت و خونی که توسط شهدا تقدیم انقلاب اسلامی شده، باید تلاش کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رشت با تأکید براینکه خانواده شهدا توقعی ندارند، تصریح کرد: خانواده شهدا به فکر جوانان و نسل امروز جامعه هستند و می‌خواهند مسئولان برای ارتقای زندگی مردم تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: توجه خانواده شهدا به مردم نشان‌دهنده ولایت‌مداری آنهاست و می‌خواهند آنچه مقام معظم رهبری می‌گوید سرلوحه زندگی افراد در جامعه باشد.

کمالی به حضور کاروان خبری فجر گیلان بین خانواده شهدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: شهدا جان خود را فدای انقلاب کردند و خانواده‌های آنها انتظار دارند انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد و پرچم اسلام برافراشته نگه‌داشته شود.

وی با بیان اینکه شهدا تنها متعلق به یک نهاد نیستند، خاطرنشان کرد: شهدا برکت جامعه هستند و مسئولان تمام دستگاه‌ها باید با خانواده‌های آنها دیدار داشته باشند.

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول