اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل برتر شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: در ارزیابی عملکرد سال 91 در بین 45 دستگاه اجرایی، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل رتبه برتر را کسب کرد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ودود سید شنوا عصر امروز در نشست معاونان و مدیران اجرایی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار داشت: در فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی که چند روز پیش در قالب کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان انجام شد، بنیاد شهید استان اردبیل توانست در ابعاد شاخص‌های عمومی و اختصاصی در بین دستگاه‌های شرکت‌کننده رتبه برتر را کسب کند.

وی تصریح کرد: ‌این دستگاه اجرایی با کسب امتیاز 962.33 در شاخص عمومی و امتیاز 1000 در شاخص اختصاصی در رتبه سوم ارزیابی قرار گرفت.

سید شنوا با بیان اینکه این موفقیت در سایه مشارکت و همکاری خوب مجموعه پرسنلی و دست‌اندرکاران بنیاد شهید در شهرهای مختلف و همراهی کارکنان خدوم این مجموعه به دست آمده است، خاطر نشان کرد: انتظار این است که این وضعیت همچنان رو به بهبود باشد و ما بتوانیم در ارزیابی‌های ملی و استانی جایگاه برتر خود را پیدا کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در ادامه اضافه کرد: همه ما افتخار می‌کنیم که در سنگر خدمت‌رسانی به ایثارگران و خانواده‌های گران‌سنگ آنها در حد وسع و توان تلاش و جدیت داریم و معتقدیم بیش از هر زمان دیگر می‌توان در این سنگر با اتکا به نیروی ارزشی و حرکت موفقیت‌آمیزی که به دست می‌آید پرتوان و پرتلاش در صحنه حضور پیدا کرده و زمینه و بستر یک حرکت جدی را فراهم کرد.

وی بیان کرد: بنیاد شهید در حد وسع و توان خود سعی کرده بیش از هر زمان دیگر در سنگر خدمت‌رسانی آماده و مهیا باشد که در این ارتباط ما با کمترین خستگی و بیشترین توان سعی داریم خدمتگزارانی صدیق برای اهالی ایثار و شهادت و جهاد و سنگر خدمت‌رسانی بی‌منت باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، موسی عبادی مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری اردبیل با ارسال نامه‌ای رسمی با قدردانی از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل کسب این رتبه را به مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تبریک گفته و توفیقات این مجموعه را خواستار شده است.

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل سال گذشته نیز در فرآیند ارزیابی در بین 29 دستگاه در رتبه چهارم قرار گرفت در حالی که در سال 89 در بین 37 دستگاه اجرایی رتبه 16 را کسب کرده بود.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با حضور در منزل سه شهید والامقام با والدین آنها و همچنین دو نفر از جانبازان گرانقدر دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

سید شنوا در این دیدار با حضور در منزل شهید والامقام منوچهر مرادزاده، اشرف خانی و ولی‌حسین مددی حاضر شده و با والدین معظم آنها دیدار کرد.

وی همچنین با جانبازان گرانقدر حسنعلی قربانی جانباز 70 درصد و اژدر محمدی دوست جانباز 60 درصد دیدار کرده و دستور حل برخی از مشکلات و نارسایی‌های درمانی آنها را صادر کرد.

انتهای پیام/62001/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول