اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

شهدا به زندگی مردم توجه دارند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه شهدا نسبت به جامعه بی‌تفاوت نیستند، گفت: شهدا زنده هستند و در امور زندگی مردم توجه دارند.

شهدا به زندگی مردم توجه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد اسماعیلی ظهر امروز در دیدار کاروان خبری فجر گیلان با خانواده شهید وحید مهرساده اظهار کرد: کاروان مذکور به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با خانواده شهدای انقلاب دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

وی بر حرکت در مسیر شهدا تاکید کرد و افزود: کاروان خبری فجر گیلان از امروز به صورت هفتگی تا ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به دیدار خانواده‌های شهدا و جانبازان انقلاب در نقاط مختلف استان می‌روند.

اسماعیلی با بیان اینکه شهدا نسبت به جامعه بی‌تفاوت نیستند، تصریح کرد: شهدا زنده هستند و به مردم در امور زندگی کمک می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان مزار شهدا را زیارتگاه و مقدس توصیف کرد و گفت: تربت پاک شهیدان مزار عاشقان است.

*سهمیه 5 درصدی دستگاه‌های دولتی به خانواده شهدا

وی از سهمیه دستگاه‌های دولتی برای استخدام خانواده شهدا و جانبازان انقلاب خبر داد و بیان کرد: پنج درصد سهمیه استخدام دستگاه‌های دولتی متعلق به خواهر و برادر شهید و همچنین همسر جانبازان 25 درصد است.

اسماعیلی خواستار شرکت خانواده‌های شهدا و جانبازان در آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی شد و خاطرنشان کرد: خانواده شهدا پس از شرکت در آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی می‌توانند از سهمیه مذکور استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در ادامه به شهادت وحید مهرساده در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و  یادآور شد: شهید مذکور در هشتم اسفند ماه سال 57 توسط مزدوران رژیم طاغوت در میدان ولی عصر (عج) تهران به شهادت رسید.

وی، مزار شهید وحید مهرساده را در بهشت زهرا (س) واقع در تهران عنوان کرد و افزود: شهید وحید مهرساده در زمان شهادت 20 سال سن داشت و مجرد بود.

به گزارش فارس، تمثال شهید وحید مهرساده به همراه پرچم جمهوری اسلامی ایران در دیدار کاروان خبری فجر گیلان به پدر این شهید اهدا شد.

علی اسماعیل‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در دیدار کاروان خبری فجر با خانواده شهید وحید مهرساده و روند تهیه خبر و گزارش این کاروان حضور داشت.

همچنین پرچم مزار شهدای پیروزی انقلاب اسلامی در گلزار تازه‌آباد رشت امروز در مراسم غبارروبی مزار این شهدا توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان تعویض شد.

انتهای پیام/84001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول