اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد

پایه‌گذاری جشنواره خوارزمی قرآنی در کشور

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی از پایه‌گذاری جشنواره بزرگ خوارزمی قرآنی در کشور خبر داد.

پایه‌گذاری جشنواره خوارزمی قرآنی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدبابک فرزانه بعد از ظهر امروز در اختتامیه بیست و هشتمین دوره مسابقات ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور که در سالن اجتماعات علامه رفیعی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی درصدد است جشنواره بزرگ خوارزمی قرآنی را در کنار برگزاری بزرگ‌ترین همایش قرآنی سال در دانشگاه آزاد اسلامی پایه‌گذاری کند.

فرزانه همچنین از تغییر پژوهشکده قرآن و عترت به پژوهشگاه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: بازخوانی مسابقات قرآن و عترت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این پژوهشکده آمادگی پذیرش دیدگاه‌های نوین قرآن‌پژوهان را دارد.

در بخش دیگری از این برنامه از مریم کاظمی به عنوان نفر برگزیده در رشته تذهیب، مریم پیری خانقاه نفر نخست در رشته نقاشی، عالیه مهرابی نفر برگزیده در رشته شعر، زهرا نیک‌نژاد نفر نخست نمایشنامه‌نویسی و زهرا عرب نفر برگزیده در رشته نماهنگ تجلیل شد.

همچنین حمید علیزاده در رشته عکس، وحید محمدی‌فرد و امیر حق‌گشا به طور مشترک در خوشنویسی، محسن فوجی در وبلاگ‌نویسی و امین قاسمی در رشته نرم‌افزار به عنوان نفرات نخست شناخته و تقدیر شدند. 

در این مراسم سیدطه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان، آیت‌الله علی محمدی تاکندی نماینده سابق قزوین در مجلس خبرگان رهبری، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، مرتضی موسی‌خانی رئیس و حجت‌الاسلام علی صفی‌خانی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و جمعی از مسئولان و دانشجویان نیز حضور داشتند.

گفتنی است بیست و هشتمین دوره مسابقات ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور از روز پنجشنبه 9 آبان ماه با حضور 250 نفر شرکت‌کننده کار خود را آغاز کرد و 30 داور زن و مرد از جمله شهیدی‌پور، پرهیزکار و طوسی داوری این مسابقات را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/77011/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول