اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان مسابقات در قزوین

برگزیدگان مسابقات قرآن دانشجویان کشور مشخص شدند

بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور برگزیدگان خود را شناخت.

برگزیدگان مسابقات قرآن دانشجویان کشور مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با پایان بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور برگزیدگان این دوره از مسابقات مشخص و تجلیل شدند.

در اختتامیه این دوره از مسابقات که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات علامه رفیعی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد، با اهدای تندیس جشنواره و هدایایی از نفرات برگزیده تقدیر شد.

در بخش شفاهی برادران در رشته تحقیق علی قاسم‌آبادی از دانشگاه آزاد اسلامی رتبه نخست را کسب کرد، مجتبی محمدبیگی از دانشگاه علمی کاربردی دوم شد و سیدمحمد کرمانی نیز از همین دانشگاه رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

حامد ولی‌زاده به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی، سجاد علی‌پور نماینده دانشگاه بهداشت و سجاد اکباتانی از دانشگاه وزارت علوم در رشته ترتیل اول تا سوم شدند.

در رشته حفظ پنج جزء محمد شریفی نماینده دانشگاه پیام نور رتبه نخست را از آن خود کرد، کاظم ایزدی از دانشگاه آزاد اسلامی به مقام دوم دست یافت و محمد قربی از وزارت علوم سوم شد.

نفرات اول تا سوم در رشته حفظ 10 جزء را نیز جاسم شمیری از دانشگاه پیام نور، احمد برزگر نصرآبادی از دانشگاه معارف و احسان شعبانی از دانشگاه وزارت علوم تشکیل دادند.

رشته حفظ 20 جزء این دوره از مسابقات، مجتبی فردفانی نماینده دانشگاه معارف، جلال رضایی به نمایندگی از وزارت علوم و محمد خاکپور از دانشگاه وزارت علوم را به عنوان برگزیدگان خود پذیرفت.

در رشته حفظ کل محمد خطیبی، حسن زرنوشه فراهانی و حسین عدنان هر سه از دانشگاه وزارت علوم برگزیده شدند.

همچنین در بخش شفاهی خواهران در رشته حفظ کل هاجر مهرعلیان نماینده دانشگاه پیام نور به مقام نخست دست یافت، ملیحه طالبیان از دانشگاه وزارت علوم رتبه دوم را از آن خود کرد و زهره حیدری نیز از وزارت علوم سوم شد.

نفرات اول تا سوم رشته دکلمه را به ترتیب زهرا اسلامی به نمایندگی از دانشگاه معارف، معصومه مهبودی از دانشگاه وزارت علوم و شبنم فرضی‌زاده و مریم حبیبی در رتبه سوم به طور مشترک از دانشگاه علمی کاربردی تشکیل دادند.

در بخش کتبی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور نیز که در پنج رشته برگزار شد، از نفرات اول تا پنجم هر رشته تقدیر به عمل آمد.

سارا زمان‌پور، پریوش زارع، زینب شیشه‌چی، رقیه موسی‌زاده و رویا اعظمی گیلانی نفرات اول تا پنجم رشته حدیث‌شناسی و آشنایی با ادعیه شدند و در ترجمه موضوعی قرآن کریم نیوشا صابونچی، حسین صالحی، محمد شمکلی، عبدالرحمن توسلی و مینا محمدی به رتبه‌های برتر دست یافتند.

رشته آشنایی با مفاهیم قرآنی رضا محمدی، محسن نواندیش، سجاد معتضدی‌فرد، صبا صادقی و محمد احمدی را به عنوان برگزیدگان خود پذیرفت و کلثوم شیخی کیاسری، مرضیه داوودی، مهرناز بهاری، فاطمه روحانی و مرتضی آذربرمس به طور مشترک در رتبه چهارم و فاطمه صادقی نیز نفرات برگزیده در بخش دیدگاه و سیره معصومین(ع) شناخته شدند.

همچنین سعید بهرامی، محمدحمید مبلغ، محمد جوادی، فاطمه عزیزآبادی و فروغ فروغی نسب نیز رتبه‌های اول تا پنجم در رشته قرآن‌شناسی را از آن خود کردند.

انتهای پیام/77011/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول