اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ششتمد شهرستان سبزوار خبر داد

آغاز سی ‌و ششمین مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم سبزوار

بخشدار ششتمد شهرستان سبزوار از شرکت بیش از 2 هزار و 700 نفر در سی‌ و ششمین دوره از مسابقات قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

آغاز سی ‌و ششمین مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم سبزوار

علیرضا عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: در این دوره از مسابقات بیش از 2 هزار نفر در رشته‌های مختلف قرآنی، مفاهیم، حفظ، قرائت و ... از بخش ششتمد ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: بیش از هزار نفر در رشته مفاهیم قرآن از روستاهای قلعه میدان، البلاغ، شامکان و شهر ششتمد شرکت کردند.

عبداللهی ادامه داد: مرحله مقدماتی این مسابقات آغاز شده و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسابقات در سایر رشته‌ها طبق برنامه زمان‌بندی تا 15 آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و نفرات برتر برای شرکت در مرحله شهرستانی معرفی خواهند شد.

وی از همکاری ادارات بخش و به خصوص آموزش و پرورش ششتمد تقدیر کرد و گفت: اقدامات خوبی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای گسترش فرهنگ قرآنی و حافظان قرآن کریم در سطح بخش و شهر ششتمد صورت گرفته که برگزاری این دوره از مسابقات نیز در راستای همین برنامه‌ها است.

این مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد؛ برگزاری این مسابقات بتواند موجب اعتلای فرهنگ قرآنی و ایجاد شور و نشاط معنوی در عموم مردم و ترویج فرهنگ دینی شود.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول