اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود خبر داد

برگزاری دوره مقدماتی مسابقات قرآن کریم در شاهرود

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود از برگزاری مسابقات قرآن کریم کارکنان رسمی و وظیفه سپاه شاهرود و اعلام نفرات برتر به استان خبر داد.

برگزاری دوره مقدماتی مسابقات قرآن کریم در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، جمال‏الدین غنایی عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران، با اعلام برگزاری مسابقات قرآن کریم کارکنان این نهاد اظهار داشت: مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم کارکنان رسمی و وظیفه سپاه شاهرود برگزار شد.

وی افزود: 20 شرکت کننده در رشته‏های ترتیل، قرائت و اذان در این مسابقات شرکت کردند که نفرات برتر به مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود تصریح کرد: در رشته ترتیل حسین گرزین، رشته قرائت علی احمدی، رشته اذان جمال‌الدین غنایی و رشته ترتیل خواهران فرشته حسنی حائز مقام اول شدند.

غنایی خاطر نشان کرد: در رشته ترتیل و اذان سربازان نیز محمد کریمی و محمد امیری عناوین اول را کسب کردند.

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود بیان کرد: در رشته مفاهیم هم با توجه به برگزار نکردن مسابقه مقدماتی حسن طالع‌زاری، محمد نصیری، سیدجواد باقری و علی مظفری به مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

وی اظهار کرد: در رشته مفاهیم خواهران صفری، قربانیان، ابوحمزه، سیفی، هادی‌زاده و کریمی جهت مسابقات استانی معرفی شدند.

غنایی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ قرآن در بین کارکنان و تشویق به قرآن‌خوانی و قرآن‌آموزی در خانواده‌ها عنوان کرد.

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود افزود: انس با قرآن در سبک زندگی اسلامی تأثیر فراوان دارد و خانواده‌ها این تأثیر مثبت را احساس می‌کنند و این با توجه به منویات رهبرفرزانه انقلاب در تحقق زندگی اسلامی اثربخش است.

غنایی تصریح کرد: برگزاری این مسابقات با توجه به بازخورد خوب و استقبال همکاران باید مورد توجه مسئولان قرار گرفته و حمایت‌های مادی و معنوی از این برنامه‌ها انجام شود.

وی تأکید کرد: چند سالی است که موضوع اذان و مکبری در سپاه شاهرود مورد تأکید است و خوشبختانه این متأثر از وجود موذن و مکبر در مساجد سطح شهرستان است.

غنایی با بیان اینکه از نفرات برتر با اهداء هدایایی تقدیر شد، افزود: دو روز مرخصی تشویقی از طرف فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود به نفرات اول تعلق گرفت.

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: مسابقات استانی اواخر آبان ماه در سمنان یا شاهرود برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول