اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آذر ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات قرآنی سنین 16 سال به بالا در شیراز

مسابقات ویژه سنین بالای 16سال، آذر ماه امسال در حرم مطهر سید علاء‌الدین حسین (ع) شیراز برگزار می‌شود و نفرات ممتاز این رشته‌ها به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

برگزاری مسابقات قرآنی سنین 16 سال به بالا در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، فرماندار مرودشت در مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم این شهرستان که با حضور 600 نفر از متسابقین رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل در مسجدالرسول مرودشت برگزار شد اظهار داشت: برتری نظام ما به واسطه قرآن‌محوری و اجرای قوانین به ویژه قانون اساسی منطبق بر قرآن و باورها و اعتقادات دینی و مذهبی است.

سید یدالله حسینی لازمه گفتمان دینی را تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) عنوان و خاطرنشان کرد: بر اساس آیات و روایات، برای زندگی مطلوب و حاکم کردن گفتمان قرآنی باید به قرآن تمسک بجوییم و نسبت به ترویج آن در نظام اجتماعی به ویژه نظام تعلیم و تربیت تلاش کنیم.

این مسئول از قرآن به عنوان سند معنویات یاد و اضافه کرد: هر کس به این سند و نورانیت پناه نبرد درهای تاریکی بر روی او گشوده می‌شود.

فرماندار مرودشت افزود: زمانی ما می‌توانیم به تهاجمات شیطانی غلبه کنیم که به درک و فهم و شناخت قرآن و دستورات قرآنی دست پیدا کرده باشیم.

وی از دیگر بازخوردهای تکیه بر قرآن را گشایش روزی و حل مشکلات عنوان و تصریح کرد: با تلاوت روزانه قرآن و ترویج مبانی قرآنی می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

به گزارش فارس، این مسابقات ویژه سنین بالای 16سال بود که نفرات اول تا سوم هر رشته به مسابقات استانی که در آذر ماه امسال در حرم مطهر سید علاء‌الدین حسین (ع) برگزار می‌شود راه می‌یابند و نفرات ممتاز این رشته‌ها به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/2448/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول