اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مفتح زنجان خبر داد

افزایش 37 درصدی تعداد شرکت‌کنندگان مسابقات ملی مهارت

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مفتح زنجان گفت: تعداد شرکت‌کنندگان مرحله شهرستانی مسابقات مهارت به میزان 37 درصد افزایش داشته است.

افزایش 37 درصدی تعداد شرکت‌کنندگان مسابقات ملی مهارت

عبدالحسین پازکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به مسابقات ملی مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقات هر ساله در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی مسابقات مهارت با حضور 240 نفر از کارآموزان در مرکز شهید مفتح زنجان برگزار شد، تصریح کرد: از این تعداد 30 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مفتح زنجان با اشاره به اینکه مسابقات ملی مهارت با حضور 14 نفر از کارآموزان زنجانی در محل تربیت مربی کرج برگزار شد، بیان داشت: کارآموزان زنجانی در 12 رشته مختلف از جمله تراش CNC، رباتیک، مکاترونیک، کنترل صنعتی، جوشکاری، کنترل صنعتی، کاشی‌کاری و... با همتایان خود به رقابت پرداختند.

این مسئول خاطرنشان کرد: 99 درصد از از شرکت‌کنندگان و کارآموزان مسابقات ملی مهارت از مرکز شهید مفتح زنجان به این مسابقات اعزام شده‌اند.

پازکی یادآور شد: مراسم اختتامیه مسابقات ملی مهارت امروز با حضور مسئولان استانی و مدال‌آوران کشوری در برج میلاد تهران برگزار شد.

وی در ادامه به ویژگی‌های شاخص چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره از مسابقات تعداد شرکت‌کنندگان مرحله شهرستانی به میزان 37 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مفتح زنجان با بیان اینکه کارشناسان بین‌المللی و مسئولان اجرایی از مسابقات ملی مهارت بازدید کردند، افزود: همچنین در این دوره از مسابقات رقابت‌کننده خانم در رشته‌های سنگین مانند کاشی‌کاری و مکاترونیک افزایش داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه مسابقات ملی مهارت سال گذشته در استان‌های تهران و استان البرز برگزار شد، اذعان داشت: امسال با تلاش مسئولان و راحتی کارآموزان این مسابقات به طور متمرکز در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد.

پازکی با بیان اینکه امسال تعداد اسپانسرهای کارآموزان استان زنجان نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است، اذعان داشت: در طول برگزاری مسابقات ملی مهارت کارکنان، کارشناسان و روسای ادارات مانند آموزش و پرورش، فرمانداری و... از روند این مسابقات بازدید کردند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول