اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام تقوی در گفت‌وگو با فارس:

مبارزه با استکبار فصلی نیست

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه مبارزه با استکبار فصلی نیست بلکه همیشگی است گفت: استکبار یک خوی شیطانی است و انسان‌ها باید همیشه با این خوی مبارزه کنند.

مبارزه با استکبار فصلی نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران به‌ مناسبت فرا رسیدن روز ملی مبارزه با استکبار اظهار داشت: مبارزه با استکبار فصلی نیست، بلکه این مبارزه همیشگی است.

وی گفت: استکبار یک خوی شیطانی است و انسان‌ها باید همیشه با این خوی شیطانی مبارزه کنند.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان روز مبارزه با استکبار است، عنوان کرد: این از آموزه‌های اسلامی است که مسلمانان باید همواره موضع خودشان را در برابر مستکبران و جریان استکباری اعلام کند.

تقوی افزود: ما روز 13 آبان امسال پرشورتر و باشکوه‌تر و با شعارهای کوبنده‌تر به صحنه می‌آییم و موضع ضداستکباری امام، رهبری، انقلاب و خودمان را به گوش جهانیان می‌رسانیم.

توصیه حجت‌الاسلام تقوی به ائمه جمعه و مردم ایران اسلامی

وی بیان داشت: استکبار تا استکبار است و مستکبر تا مستکبر است، اندیشه‌های اسلامی و طرفداران این اندیشه با آن‌ها مقابله خواهند کرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در بخش پایانی این گفت‌و‌گو در توصیه به ائمه جمعه کشور و ملت غیور ایران اسلامی عنوان کرد: توصیه‌ بنده به همه ائمه جمعه و همه مردم ضد استکبار ایران اسلامی این است که امسال جریان ضداستکباری را پرشکوه‌تر و پرشورتر کنند.

انتهای پیام/2462/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول