اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

مردم با حضور پرشور خود در 13 آبان استکبار را زیر پا له کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان کفر و استکبار را زیر پا له کنند.

مردم با حضور پرشور خود در 13 آبان استکبار را زیر پا له کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی جمعه شب در جمع مردم شهرستان لنده با اشاره به 13 آبان اظهار داشت: کسانی که خدا را پروردگار خود قرار داده در برابر ظلم مقاومت کردند پیروزیشان نزدیک است.

وی افزود: خداوند جهت حرکت و سمت و سوی تعالی بشریت بوده که چنگ زدن به ریسمان الهی سعادت انسان را تضمین می کند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلمه کفر و استکبار مسیر باطلی است که امروز در جهان نمود پیدا کرده و می‌خواهد بر کشورهای مستضعف سلطه پیدا کند.

آیت‌الله ملک حسینی تصریح کرد: این دو کلمه کفر و استکبار همانند پرچمشان باید زیر پاها له شوند تا ملت‌های مظلوم با خاطری آسوده به راه خداجویی خود ادامه دهند.

وی افزود: استکبار و کفر به حرکت خداجویی ما واکنش نشان می دهد و تحریم‌ها را افزایش می‌دهد و مردم را در فشار می‌گذارد.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: اما فرهنگ و دین ما بر گرفته از قرآن مجید بوده و همانگونه که خداوند متعال فرموده‌اند" ما در برابر ظلم و ستیز دشمنان مقاومت خواهیم کرد".

ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: راهبرد نظام جمهوری اسلامی و انقلاب در برابر استکبار جهانی، بی عقلی و بی هویتی جهانی، هم جنس بازی، جاسوسی و تسلط بر مظلومان ایستادگی خواهد بود.

این مسئول در ادامه به حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت: شعار مرگ بر آمریکا تا نابودی استکبار جهانی به قوت خود باقی است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و یادآور شد: ملت ایران ملتی شکرگزار بوده که قدر و منزلت انقلاب را به خوبی تشخیص می‌دهد و از خدماتی که در این سال‌ها انجام شده تقدیر می‌کنند ولی جای کار هنوز بسیار است.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات مردم در شرایط کنونی اقتصاد ایران امری ضروری و لازم بوده که امروز مدیران کل استان برای این امر در لنده حضور یافتند.

ملک‌حسینی تصریح کرد: وعده نمی‌دهیم اما قول پیگیری مشکلات و به فکر راه حل و چاره برای آن‌ها هستیم.

این مسئول ابراز داشت: به واسطه‌ سهل‌انگاری در گذشته امروز قصوری وجود دارد که مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود آورده است.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حزن از گذشته و خوف از آینده امری مذموم است ما باید با امید به خدای تعالی به آینده امیدوار باشیم و زمینه رشد و پیشرفت را برای خود به وجود آوریم.

وی متذکر شد: اولین راه درمان مشکلات شناسایی مشکلات است که امروز مسئولان با حضور در کنار مردم مشکلات معیشتی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... را شناسایی کرده‌اند.

ملک‌حسینی اذعان داشت: مسئولان به مردم وعده سر خرمن ندهند حرفهای خود را از شعار بیرون آورده و به عمل نزدیک کنند.

انتهای پیام/82013/ن40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول