اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

شعار «مرگ بر آمریکا» را تا نابودی استکبار جهانی ادامه می‌دهیم

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه شعار «مرگ بر صدام» را تا زمانی که او نابود شد، سر دادیم، اظهار داشت: شعار «مرگ بر آمریکا» را نیز تا زمان نابودی استکبار جهانی ادامه خواهیم داد.

شعار «مرگ بر آمریکا» را تا نابودی استکبار جهانی ادامه می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، اکبر فتوحی در گردهمایی بزرگ روسای هیئت‌های مذهبی استان یزد با اشاره به رکوع و سجود یاران امام حسین(ع) اظهار داشت: امروز رکوع و سجود ما نیز همراهی با امام و ولایت است.

وی افزود: امام نیز فرمودند که مرگ بر آمریکا بگوییم و گفتیم، مرگ بر شاه بگوییم و گفتیم تا زمانی که شاه خائن مرد و زیر خاک پوسید.

فتوحی عنوان کرد: مرگ بر صدام را نیز ادامه دادیم تا او را اعدام کردند و امروز نیز مرگ بر آمریکا را ادامه می‌دهیم تا زمانی که استکبار جهانی نابود شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: تلاش، علاقه و عشق شما مردم و ولایتمداری شما باعث شد تا سایه شوم آمریکا تا حد زیادی از سر مردم ایران برطرف شود و گرچه هنوز کاملا از بین نرفته اما به زودی از بین می‌رود و اسلام به دنیا صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: دنیا گمشده خود را یافته و این گمشده، اسلام ناب محمدی(ص) است.

سردار فتوحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کارکرد هیئت‌های مذهبی عنوان کرد: جوانانی که از همه چیز خود گذشتند و به جبهه‌ها رفتند و جان خود را فدای اسلام و ولایت کردند، از همین هیئت‌های مذهبی و مساجد به راه افتادند.

وی نقش هیئت‌های مذهبی را در تربیت جوانان بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس لحظه‌ای از عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی غافل نشدند، تربیت‌شدگان همین هیئت‌های مذهبی، روحانیون و مساجد بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: عزاداری‌های ما باید متناسب و در شأن ائمه اطهار (ع) باشد و اقدامی انجام نشود که سبب سوءاستفاده دشمنان و انجام تبلیغات سوء علیه شیعیان شود.

عطاءالله احمدی همچنین بر رعایت نظم و همکاری با نیروی انتظامی توسط هیئت‌های مذهبی تاکید کرد و افزود: نیروی انتظامی نیز خادم امام حسین(ع) است و برای عزاداری باشکوه، هیئت‌های مذهبی باید با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند تا عزاداری‌ها سبب به هم ریختگی نظم شهر و نظم ترافیکی نشود.

وی همچنین تاکید کرد: بهتر است تقسیم نذورات به خیابان‌ها کشیده نشود زیرا به این ترتیب علاوه بر شلوغی، شأن عزاداران حسینی نیز حفظ نمی‌شود.

در این مراسم از 12 هیئت نمونه استان یزد در عزاداری‌های سال گذشته ایام محرم و صفر، تجلیل شد.

انتهای پیام/2464/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول