اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سقز:

سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایت‌های استکبار همسویی با آنان است

امام جمعه سقز سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایت‌های استکبار جهانی و کشورهای ظالم را همسویی آنان با این جنایتکاران دانست.

سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایت‌های استکبار همسویی با آنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، ماموستا عبدالرحمن حسین‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر اظهار کرد: دین مبین اسلام دین رحمت، بخشش و مغفرت است و هر کس به دستورات این دین الهی عمل کند رستگار هر دو جهان خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به بازگشت جمعی از زائران خانه خدا به کشور تصریح کرد: حج تکلیف بر دوش مسلمانان است که در صورت فراهم بودن شرایط لازم است همه این فریضه الهی را به جای آورند.

وی با استناد به آیات قرآن کریم که خداوند حج را بر فرد مسلمان واجب کرده است، اظهار داشت: در قرآن آمده است ای مومنان حج را آن‌طور که خداوند فرموده به جای آورید تا مورد الطاف خداوند قرار بگیرید.

حسین‌زاده در ادامه خطبه‌های نماز با بیان اینکه مسلمانان امروز در اقصی نقاط جهان از سوی دشمنان مورد انواع هجمه و ظلم قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: متاسفانه مجامع بین‌المللی در مقابل این همه جنایات و ظلم ساکت مانده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنی و کینه دشمنان از دین اسلام از صدر تاکنون وجود داشته و هیچ‌گاه تمامی نخواهد داشت.

وی در پایان بر حفظ اتحاد مسلمانان در برابر جبهه دشمنان تاکید کرد و بیان داشت: امروز دشمنان سعی دارند با ایجاد شکاف و تفرقه در بین مسلمانان ریشه‌های این دین الهی را بخشکانند.

انتهای پیام/79002/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول