اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه سوم دریایی ماهشهر:

بعد از سه دهه تلاش در راه انقلاب، مقابل آمریکا زانو نخواهیم زد

فرمانده منطقه سوم دریایی ماهشهر گفت: ما نمی‌خواهیم بعد از بیش از سه دهه تلاش در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی در قبال آمریکا زانو بزنیم و ما به عنوان مدافع خون شهدا هرگونه در قبال آمریکا کوتاه نخواهیم آمد.

بعد از سه دهه تلاش در راه انقلاب، مقابل آمریکا زانو نخواهیم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، سردار سیف‌الله بختیاروند پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان‌بسیجی این شهرستان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: مجلسی که به نام شهداست همیشه نورانی است و معتقدیم که شهدا همیشه زنده‌اند و هر کس به این نظر اعتقاد ندارد باید بر خود تجدید نظر کند.

وی افزود: در قبال شهدا و خانواده‌های شهدای که به جبهه‌ها می‌رفتند 16 ساله و یا 17 ساله  و در حال تدریس در مدارس بودند هیچ چیز جز شرمندگی نداریم.

فرمانده منطقه سوم دریایی ماهشهر ادامه داد: این جوانان با لبیک به ولی فقیه خود مردانه در جبهه‌های نبر حق علیه باطل شرکت می کردند به گونه‌ای که بخشی از نیروهای رزمنده دفاع مقدس را دانش‌آموزان تشکیل می‌دادند.

بختیاروند تصریح‌کرد: دانش‌آموزان با عشق به ولایت راهی جبهه های می‌شدند و یکی از آنها  شهید مهدی منصوری دانش آموز ماهشهر بود که به الگویی برای دانش‌آموزان دوران خود تبدیل شد.

وی اضافه‌کرد: در واقع باید اذعان کنیم که در مقابل رشادت‌ها و بزرگ‌مردی‌های این مردان کوچک ما قطره‌ای کوچک هم نیستیم.

فرمانده منطقه سوم دریایی ماهشهر خاطرنشان‌کرد: حضرت امام امیدش به دبستانی‌ها و دبیرستانی‌ها بود و امروز هم همین دانش‌آموزان امیدان نظام هستند.

بختیاروند اضافه‌کرد: ما نمی‌خواهیم بعد از بیش از سه دهه تلاش در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی در قبال آمریکا زانو بزنیم و ما به عنوان مدافع خون شهدا هرگونه در قبال آمریکا کوتاه نخواهیم آمد.

وی خاطرنشان‌کرد: دشمنان نظام و انقلاب در حقیقت ولایت فقیه که رکن اساسی نظام است را مورد هدف قرار داده‌اند.

فرمانده منطقه سوم دریایی ماهشهر افزود: جوانان ما نیز با پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حفظ حجاب و عفاف در جامعه می‌توانند در برابر این هجمه‌های دشمن ایستادگی کرده و همچون جوانان روزهای دفاع مقدس حافظ انقلاب اسلامی باشند.

انتهای پیام/72008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول