اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد:

ولایت فقیه استمرار خط نبی مکرم اسلام (ص) است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد افزود: ولایت فقیه استمرار خط نبی مکرم اسلام(ص) در زمان غیبت حضرت ولی عصر(عج) است.

ولایت فقیه استمرار خط نبی مکرم اسلام (ص) است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام اسماعیل زمانپور ظهر امروز در مراسم جشن عید سعید غدیر خم در سپاه ناحیه شهرکرد با تبریک این عید بزرگ و هفته ولایت و امامت، اظهار کرد: خداوند با نزول آیه کریمه «یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک» در سوره مبارکه مائده، از پیامبر خواست تا با ابلاغ جانشینی امام علی(ع) بعد از خود، رسالت خویش را کامل کند.

وی، ولایت ائمه معصومین(ع) را تضمین بقای دین مبین اسلام برشمرد و گفت: ولایت فقیه استمرار خط نبی مکرم اسلام(ص) در زمان غیبت حضرت ولی عصر(عج) است.

زمانپور با اشاره به مسئولیت توحیدی پیامبر(ص)، گفت: اقرار به زبان و عملیاتی کردن افعال وحدانیت خداوند متعال از جمله وظایف پیامبر بود که همزمان، تلاش دشمنان اسلام با مخدوش کردن جلوه وحدانیت و شایعه‌پراکنی علیه پیامبر عظیم‌الشان اسلام بر سختی این مسئولیت می‌افزود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد در ادامه، پیرامون بحث وظیفه ولایت گفت: ولایت، همزاد و همگام و همراه رسالت است و امیرالمومنین راهی را ادامه داد که پیغمبر شروع کرد بود و ذره‌ای از آن فاصله و زاویه پیدا نکرد.

وی اظهار داشت: نزدیک شدن به سیره عملی ائمه اطهار و تلبس به لباس حضرت علی(ع) از شاخصه‌های پیام غدیر است.

انتهای پیام/68001/خ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول