اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

ولایت فقیه رمز موفقیت کشور در مقابل استکبار است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ولایت فقیه رمز موفقیت و پیروزی کشور در برابر دشمنی‌های استکبار است.

ولایت فقیه رمز موفقیت کشور در مقابل استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی صبح امروز به مناسبت سالروز شهادت شهید فهمیده در مراسم صبحگاه مشترک ایثار و شجاعت بسیج دانش‌آموزی گیلان، با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: دانش‌آموزان بسیجی به تأسی از شهید فهمیده همواره در عرصه‌های مهم برای سربلندی نظام نقش ممتاز و محوری داشتند.

وی نقش دانش‌آموزان در دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تأثیرگذار دانست و افزود: دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس با میدان‌داری جبهه‌ها در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، اقدام شهید فهمیده در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام را مقدس خواند و افزود: کاری که شهید فهمیده انجام داد او را به الگویی برای جوانان و دانش‌آموزان کشور و فراتر از آن تبدیل کرد.

به گفته وی، دانش‌آموزان در برهه کنونی نیز با حضور فعال در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و سازندگی کشور نقش برجسته خود را به بهترین نحو ممکن تداوم بخشیده‌اند.

محمدی، با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) درباره شهید فهمیده، تصریح کرد: رهبر ما آن طفل 12 ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم ما بزرگ‌تر است، با نارنجک خود را به زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم کرد و خود نیز به شهادت رسید.

وی شهدایی مانند فهمیده  را دارای خصلت‌های ویژه خواند و خاطرنشان کرد: فضایی که امروز برای دانش‌آموزان ما در این نظام اسلامی به وجود آمده با محیط‌های آموزشی در زمان قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: دانش‌آموزان به ویژه بسیجیان باید با غنیمت شمردن فرصت‌های موجود به افرادی تبدیل شوند که بتوانند به کشور خدمت کنند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان بسیجی باید نیروهای ممتاز در عرصه اخلاقی و اعتقادی که مبنای همه حرکت‌ها است، باشند متذکر شد: دانش‌آموز بسیجی علاوه بر کسب رتبه‌های علمی باید مجهز به سلاح ایمان و تقوا باشد. 

محمدی با تصریح بر اینکه ولایت فقیه رمز موفقیت و پیروزی کشور در برابر دشمنی‌های استکبار است، یادآور شد: انقلاب‌هایی که از پشتوانه رهبری برخوردار نباشند قطعاً مغلوب و به مصادره دشمنان درمی‌آیند.

وی ایمان را مهم‌ترین عامل بازدارنده در برابر انحرافات دانست و یادآور شد: نیروهای بسیجی در هر رده‌ای باید به این سلاح مجهز باشند.

انتهای پیام/2300/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول