اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

تبیین جایگاه رفیع ولایت‌فقیه در بین قشر جوان ضروری است

فرماندار چرام گفت: با توجه به اهمیت اصل ولایت و امامت باید نقش و جایگاه ولایت و ولی‌فقیه بین مردم به ویژه دانشگاهیان، جوانان، دانش‌آموزان و نوجوانان به طور مطلوبی تبیین شود.

تبیین جایگاه رفیع ولایت‌فقیه در بین قشر جوان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز جشن ویژه غدیر در بلوار شهید دستغیب چرام با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.

علیرضا نیکروز در این جشن ضمن تبریک عید غدیر و با بیان اینکه قرآن‌کریم از روز غدیر به عنوان روز اتمام نعمت یاد کرده است، اظهار داشت: روایات متعددی در خصوص غدیر وجود دارد که از این روایات درمی‌یابیم مسئله ولایت روح و اساس دین اسلام است.

فرماندار چرام در ادامه با اشاره به این فرمایش امام محمدباقر (ع) که «اسلام بر پنج چیز بنا نهاده شده است، نماز، زکات، روزه، حج و ولایت و به هیچ چیز مانند ولایت ندا داده نشده است»، گفت: با توجه به اهمیت اصل ولایت و امامت باید نقش و جایگاه ولایت و ولی‌فقیه بین مردم به ویژه دانشگاهیان، جوانان، دانش‌آموزان و نوجوانان به طور مطلوبی تبیین شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حرکات فرهنگی خوبی در سطح شهرستان انجام گرفته و مربوط به زمان حال نیست، خاطرنشان کرد: شهرستان چرام دارای طبقه فرهنگی، مذهبی، عقیدتی و شیعی است که همیشه بوده و ادامه خواهد داشت.

این مسئول اضافه کرد: ما خدمتگزاران در شورای اداری و ادارات هم سعی خواهیم کرد در کنار این اقدامات فرهنگی و معنوی که انجام می‌شود، اقدامات عمرانی هم داشته باشیم که در این خصوص با توجه به پیگیری‌هایی که انجام شده، به زودی سامان‌دهی ورودی شهر چرام از هر دو طرف انجام خواهد گرفت.

نیکروز با اشاره به بحث سامان‌دهی گلزار شهدا به معدن فسفات چرام نیز اشاره کرد و یادآور شد: تقریباً بحث اداری فسفات حل شده و مشارکت مردم در این خصوص مانده که انتظار داریم از مردم شریف چرام که ما را در خدمتگزاری همراهی کنند.

انتهای پیام/82002/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول