اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارم و نهم آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود

بررسی «تبیین اصل ولایت فقیه»‌ توسط مصلحی و رحیم‌پور ازغدی

وزیر اطلاعات دولت دهم و یکی از نظریه‌پردازان جریان اصولگرایی شنبه و پنج شنبه هفته جاری در نشست «تبیین اصل ولایت فقیه» به سخنرانی خواهند پرداخت.

بررسی «تبیین اصل ولایت فقیه»‌ توسط  مصلحی و رحیم‌پور ازغدی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به مناسبت سومین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به قم، سلسله نشست‌های سیاسی و علمی زیر نظر مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

مهم‌ترین هدف مجمع طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه در این نشست‌ها، تبیین اصل ولایت فقیه و جایگاه آن در حکومت اسلامی با سخنرانی شخصیت‌های برجسته است.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم و رحیم‌‌پور ازغدی از نظریه‌پردازان جریان اصولگرایی ایران از جمله سخنرانان این نشست‌ها هستند.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی روز شنبه چهارم آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مدرسه فیضیه و رحیم‌پور ازغدی عصر روز پنجشنبه نهم آبان ماه با محوریت تبیین اصل ولایت فقیه به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

بر اساس اعلام مسئولان مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه این مجمع در نظر دارد سلسله نشست‌هایی که «تبیین» نام‌گذاری شده است را با سخنرانی مراجع تقلید، علما و برجستگان حوزوی در طول سال دنبال کند.

انتهای پیام/78005/خ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول