اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد

بهره‌مندی کودکان محروم ماهنشانی از خدمات تغذیه‌ای

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان از بهره‌مندی 121 کودک ماهنشانی از خدمات تغذیه‌ای این نهاد خبر داد.

بهره‌مندی کودکان محروم ماهنشانی از خدمات تغذیه‌ای

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان ماهنشان به منظور سالم‌سازی جامعه هدف و ارتقای سطح سلامت آنها اقدام به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از گروه‌های هدف زیر پوشش کمیته امداد برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی کودکان زیر 6 سال هستند، اذعان داشت: خدماتی که به این گروه ارائه می‌شود، در قالب کمک هزینه برطرف ساختن سوءتغذیه است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان با بیان کمک هزینه سوءتغذیه در راستای کمک به رشد بهتر کودکان به آنها اعطا می‌شود، اضافه کرد: این کمک هزینه‌ها با همکاری شبکه بهداشت شهرستان و معرفی کودکان از طریق این شبکه انجام می‌شود.

این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده توسط کمیته امداد ماهنشان در نیمه نخست سال‌جاری افزود: طی این مدت 121 کودک ماهنشانی با صرف اعتباری بالغ بر 181 میلیون ریال از خدمات تغذیه‌ای کمیته امداد ماهنشان بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال‌جاری کمک موردی ابن‌السبیل به مددجویان امداد و سایر اقشار آسیب‌پذیر پرداخت شده است، اذعان داشت: برای پرداخت این کمک‌ها 40 میلیون و 300 هزار ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ج20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول