اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد

لزوم همکاری معاونت عمرانی استانداری برای تکمیل اردوگاه کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری معاونت عمرانی استانداری برای تکمیل اردوگاه کمیته امداد در یاسوج شد.

لزوم همکاری معاونت عمرانی استانداری برای تکمیل اردوگاه کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی ظهر امروز در نشست با سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارشی از برنامه‌های کمیته امداد در راستای خدمات عمرانی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت اظهار کرد: احداث و ایجاد مسکن و سرپناهی امن برای مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کاری کمیته امداد است.

فرهادی ابراز داشت: تعمیرات کلی و جزئی، احداث مسکن از طریق تسهیلات طرح بهسازی مسکن و سایر موارد از خدمات ارزنده کمیته امداد در زمینه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت است.

وی از معرفی 400 نفر مددجویان به بنیاد مسکن برای استفاده از ساخت تسهیلات مسکن اشاره کرد و بیان داشت: تلاش ما این است که در راستای عمل به تعهدات خود و با همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانیم بار مشکلات مددجویان را کاهش داده و گوشه‌ای از مشکلات اساسی آن‌ها را برطرف کنیم.

وی خواهان همکاری در تکمیل فازهای در حال احداث اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد و همچنین تعامل بیشتر در خصوص عملیات عمرانی بین کمیته امداد و استانداری شد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هم گفت: کمیته امداد پناهگاه انسان‌های زیادی بوده که توانسته‌اند به زندگی ادامه داده و به جایگاه رفیع در جامعه برسند.

پژمان نیک‌اقبال با تقدیر و تشکر از کمیته امداد و زحمات امدادگران این نهاد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان گفت: برای ما باعث افتخار است که در خدمات دهی کمیته امداد به نیازمندان نقشی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: در حال بررسی راهکارهای مناسب برای کمک به مجموعه‌های فرهنگی هستیم و امید است بتوانیم در این راه کارهای مؤثری صورت دهیم.  

نیک‌اقبال تصریح کرد: از دستگاه‌های اجرایی که توان همکاری با کمیته امداد را دارند می‌خواهیم که در این خصوص همکاری داشته باشند.

وی بیان داشت: به جهت اهمیت کار در کمیته امداد، معاونت عمرانی استانداری آمادگی همکاری همه جانبه با این نهاد را دارد.

انتهای پیام/82009/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول