اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان:

زوجین تحت پوشش کمیته امداد لرستان کمترین آمار طلاق را داشته‌اند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: زوجین تحت پوشش کمیته امداد کمترین آمار طلاق را در لرستان به خود اختصاص داده‌اند.

زوجین تحت پوشش کمیته امداد لرستان کمترین آمار طلاق را داشته‌اند

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ولی‌الله منتظری ظهر امروز در همایشی به مناسبت روز خانواده با عنوان پیوندهای آسمانی با حضور زوج‌های تحت حمایت و جمعی از خیران در زمینه ازدواج در شهرستان خرم‌آباد، افزود: یکی از مهمترین پیام‌های ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) محبت و مهرورزی است و جوانان باید از این پیام الگو بگیرند.

وی افزود: در این راستا کمیته امداد استان تلاش‌های زیادی انجام داده و با آموزش‌های فرهنگی هم قبل، حین و پس از ازدواج همراه زوج‌های جوان تحت حمایت است.

این مقام مسئول تصریح کرد: نتیجه این مهم فرهنگ‌سازی در این زمینه از طریق این نهاد است و در سال‌های گذشته تعداد 300 فقره از آنها منجر به طلاق شده است و این امر از تاثیرات برگزاری کلاس‌های آموزشی قبل و حین ازدواج برای مددجویان است.

وی با بیان اینکه مهریه بیش از 50 درصد دختران تحت حمایت این نهاد کمتر از 14 سکه بهار آزادی بوده است، گفت: در مجموع سه هزار و 300 فقره ازدواج جوانان تحت پوشش این نهاد، بخش اعظمی از آنان با مهریه بسیار پایین زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

منتظری با بیان اینکه امسال تعداد یک هزار و 350 نوعروس از خدمات مشاوره‌ای و کارگاه‌های آموزشی این نهاد بهره‌مند شده‌اند، اظهار داشت: همچنین 905 نفر از جوانان در آستانه ازدواج نیز در قالب 140 کارگاه احکام آموزش دیدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از پرداخت 10 میلیارد ریال کمک هزینه شهریه و سایر خدمات تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت این نهاد در شش ماه نخست‌سال جاری خبر داد و افزود: با توجه به اینکه اقدامات حمایتی وی‍ژه‌ای از دانشجویان می‌شود، در این راستا هفت هزار و 600 دانشجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات ویژه‌ای برخوردار هستند.

انتهای پیام/85001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول