اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد مشگین‌شهر خبر داد

آموزش 440 خانواده کمیته امداد در قالب بهداشت و سلامت خانواده

مدیر کمیته امداد شهرستان مشگین‌شهر گفت: بیش از 440 خانواده زیر پوشش نهاد کمیته امداد از آموزش‌های بهداشت و سلامت خانواده کمیته امداد بهره‌مند شدند.

آموزش 440 خانواده کمیته امداد در قالب بهداشت و سلامت خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی بابایی عصر امروز در جریان بازدید از کلاس‌های آموزشی زنان سرپرست خانوار در مناطق روستایی مشگین‌شهر اظهار داشت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون 22 دوره‌ آموزشی بهداشت و سلامت خانواده برای مددجویان تحت حمایت در کمیته‌ امداد این شهرستان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: تعداد 440 خانواده‌ تحت پوشش از این کارگاه‌های آموزشی بهره‌مند شده‌اند.

بابایی خاطر نشان کرد: همچنین در طول این مدت در بین 235 خانوار مناطق و روستاهای محروم این شهرستان اقلام بهداشتی توزیع شده که ارزش ریالی آن بالغ بر 23 میلیون و 500 هزار ریال برآورد شده است.

این مسئول در ادامه‌ سخنان خود اضافه کرد: به منظور آشنایی مددجویان تحت حمایت در مورد مسائل بهداشتی، درمانی و همچنین با توجه به نیاز آنان نسبت به آشنایی بیشتر با مسائل بهداشتی و تربیتی این کارگاه‌های آموزشی به صورت فصلی و منسجم در طول سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جلسات آموزشی با حضور کارشناسان و اساتید مرکز بهداشت و درمان شهرستان برگزار می‌شود، بیان کرد: کارشناسان این مرکز در مورد هرم غذایی، گروه‌های مختلف مواد غذایی، رعایت مسائل بهداشتی و درمانی در خانواده و... برای مددجویان مطالب ارزنده‌ای ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان مشگین‌شهر یادآور شد: در قالب این کارگاه‌‌های آموزشی برای خانواده‌های تحت حمایت در زمینه‌های اجتماعی، اخلاقی و عاطفی نیز به منظور نیل به سمت الگوی خانواده سالم و منطبق با ارزش‌ها و سبک زندگی ایرانی و اسلامی مباحث مهمی مطرح شده است.

انتهای پیام/62007/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول