اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سربیشه:

13 آبان انقلاب دوم ملت ایران است

امام جمعه سربیشه گفت: روز 13 آبان یکی از روزهای مهم تاریخ بوده که از آن به عنوان انقلاب دوم ملت ایران یاد می‌شود.

13 آبان انقلاب دوم ملت ایران است

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به فرا رسیدن روز 13 آبان اظهار داشت: این روز یادآور چند حرکت انقلابی است.

وی با بیان این‌که این روز به عنوان یکی از روزهای مهم در تاریخ ثبت شده است، ادامه داد: از این روز به عنوان انقلاب دوم ملت ایران نیز یاد می‌شود.

حضور در راهپیمایی  بر همه واجب است

امام جمعه سربیشه با بیان این‌که تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 پیام‌های زیادی دارد، افزود: روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است.

محمدی با بیان این‌که تمامی مردان و زنان به ویژه قشر دانش‌آموز و دانشجو باید از این روز به عنوان یک روز پر افتخار یاد کنند، گفت: بر تمامی افراد واجب است تا در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

وی تصریح کرد: 13 آبان روز مبارزه با تمامی استکبارهای جهان است.

ملت با هیچ تهدیدی از صحنه خارج نمی‌شود

امام جمعه سربیشه با بیان این‌که امروز خیلی از افراد فکر می‌کنند، تهدیدها و تحریم‌ها بر مردم تاثیر گذاشته است، یادآور شد: مردم با حضور خود در راهپیمایی 13 آبان این پیام را به جبهه استکبار می‌دهند که با هیچ تهدیدی دست از مقاومت بر نمی‌دارند.

محمدی با بیان این‌که مردم ما نمی‌توانند با آمریکا سازش کنند، اذعان داشت: ملت ایران نمی‌تواند با خلق و خوی استکباری هم‌زیستی داشته باشد.

وی با بیان این‌که استکبار یک قدم از تهدیدهای خود کوتاه نمی‌آید، متذکر شد: تهدیدها و تحریم‌های دشمن بر روی ملت ما هیچ اثری ندارد.

مستکبران باید از ملت ایران وحشت داشته باشند

امام جمعه سربیشه اضافه کرد: باید قدرتی در ملت ایران ایجاد شود تا تمامی مستکبران از اسلام وحشت داشته باشند.

محمدی با بیان این‌که اقشار تحصیل کرده باید مراقب توطئه‌های دشمن باشند، ادامه داد: دشمن هر روز با توطئه‌های جدیدی به میدان می‌آید.

وی با بیان این‌که جبهه نفاق در جنگ نظامی با ایران نیز شکست خورد، افزود: امروز نیز باید مردم به ویژه قشر جوان پشت سر ولایت و رهبری باشند، تا پیروز شوند.

امام جمعه سربیشه کامل‌ترین شعار این روز را مرگ بر آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: در کنار این شعارها باید توجه کرد که کشور زیر سلطه هیچ ملتی نمی‌رود.

انتهای پیام/69010/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول