اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوسف:

شعارهای 13 آبان باید همان شعارهای ابتدای انقلاب باشد

امام جمعه خوسف گفت: بن‌مایه شعارها باید همان شعارهای ابتدای انقلاب باشد چرا که هیچ‌چیز و از جمله آمریکا عوض نشده است.

شعارهای 13 آبان باید همان شعارهای ابتدای انقلاب باشد

حجت‌السلام و المسلمین علیرضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: اتفاقی که در اوایل انقلاب در روز 13 آبان رخ داد آنقدر بزرگ بود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، انقلاب دوم ما نام گرفت.

وی ادامه داد: در این روز طبق اسنادی که دانشجویان و دانش‌آموزان ما از سفارتخانه آمریکا بدست آوردند گویای این مطلب بود که سفارتخانه آمریکا محلی برای جاسوسی و براندازی نظام ایران بوده است.

اکنون ماهیت آمریکا برای همگان آشکار شده است

امام جمعه خوسف با اشاره به افشاگری‌های جدید در مورد آمریکا در کشورهای اروپایی، افزود: امروز بعد از گذشت چند سال از آن واقعه رویکرد آمریکا باز همان رویکرد است.

حسینی با بیان این‌که این افشاگری‌ها نشان داد که آمریکا حتی به دوستان خود نیز رحم نمی‌کند، تصریح کرد: اکنون ماهیت آمریکا برای همگان آشکار شده است.

وی در ادامه در مورد ضرورت شعارهای راهپیمایی 13  آبان نیز گفت: این شعارها تعظیم شعائر انقلابی ما هستند.

امام جمعه خوسف اضافه کرد: یعنی این‌که این شعارها یک یادآوری است برای آن روزها و یادمانی است برای کار بزرگی که دانشجویان ما در آن روز انجام دادند.

حسینی با بیان این‌که فلسفه برگزاری روز 13 آبان یادبود آن روزی است که ما و نسل قبل از ما خوی استبداد ستیزی خود را نشان دادند، اذعان داشت: ما نیز باید با برگزاری هرچه باشکوه این روز خوی استبداد ستیزی خود را نشان دهیم.

وی متذکر شد: بن‌مایه شعارها باید همان شعارهای ابتدای انقلاب باشد چرا که هیچ چیز و از جمله آمریکا عوض نشده است.

با آمریکا هیچ وقت رابطه نخواهیم داشت

امام جمعه خوسف در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد حرف‌های جدیدی که شنیده می‌شود مبنی بر این‌که باید شعار مرگ بر آمریکا حذف شود چیست؟ گفت: همانطور که امام راحل گفتند ما با آمریکا هیچ وقت رابطه نخواهیم داشت.

حسینی با بیان اینکه این موضوع که آمریکا عوض شود محال عقلی نیست، ادامه داد: اما آنچه که ما در عمل در رفتارهای آمریکا می‌بینیم به طور کامل نشانگر دشمنی او با ایران است.

وی یادآور شد: ما به عنوان یک کشور آزاد و آزاده این رفتارهای آمریکا را نمی‌پذیریم همانگونه که آموزه‌های دینی ما را به قیام علیه ظلم دعوت می‌کنند.

شعار مرگ بر آمریکا از قلب و جان ما برمی‌خیزد

امام جمعه خوسف با بیان این‌که زمانی طرح این موضوع پسندیده است که آمریکا دیگر آمریکای جنایتکار نباشد، متذکر شد: ما شعار مرگ بر آمریکا را یک افتخار و یک شعار عقیدتی می‌دانیم و این شعار از قلب و جان ما برمی‌خیزد.

حسینی خاطرنشان کرد: با وجود توطئه‌های برخی عروسک‌ها و دست‌آموزان آمریکا به ویژه با طرح این موضوع‌ها، راهپیمایی 13 آبان امسال باشکوه‌تر و با شدت بیشتر برگزار می‌شود.

وی از مردم ایران دعوت کرد که امسال نیز مردم در کنار دانشجویان، دانش‌آموزان و مربیان در این راهپیمایی شرکت کنند و نشان دهند که همیشه شاگرد تعلیم و تربیت هستند و از انقلابی که دانش‌آموزان آنها خلق کردند حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/69022/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول