اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کوهبنان:

13 آبان امسال روزی تاریخی و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان کوهبنان گفت: مراسم 13 آبان باید بسیار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته با حضور گسترده دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم برگزار شود، زیرا این روز متعلق به همه مردم ایران اسلامی است.

13 آبان امسال روزی تاریخی و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، اکبر کردی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در آستانه 13 آبان روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی قرار داریم که باید بسیار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته با حضور گسترده دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم برگزار شود، زیرا این روز متعلق به همه مردم ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه ما در زمینه ارتباط با آمریکا باید منویات مقام معظم رهبری را مد نظر داشته باشیم و با بصیرت کامل و هوشیاری به مسئله نگاه کنیم، بیان داشت: نگاهی گذرا به کشور آمریکا بیانگر این واقعیت است که آنها نتوانسته‌اند، مشکلات داخلی خود را حل و فصل کنند.

کردی تاکید کرد: مردم مصر با نثار خون‌های فراوان به انقلاب دست یافتند، اما مرسی وقتی سر کار آمد، بدون توجه به سفارشات مردمی به طرف آمریکایی‌ها رفت و در نهایت یک سال بعد توسط خود آنان از حکومت خلع شد و این امر در مورد صدام حسین نیز صدق می‌کند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها نرمش قهرمانانه را بیان کردند که ما باید سرلوحه امور قرار دهیم و بدانیم اگر قرار بود، جریان آمریکا حل شود، حضرت امام (ره) این جریان را حل و فصل می‌کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان کوهبنان ابراز داشت: بعضی‌ها می‌گویند نباید مراسم 13 آبان در کشور برگزار شود در حالی که حرف ولایت و رهبری این نیست، باید چشم و گوش ما به دهان ولایت باشد تا ببینیم ایشان چه می‌گویند.

کردی عنوان کرد: ما باید در حقیقت حامی خون شهدا و آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) باشیم و کاری کنیم در این اوضاع حساس که دشمن با تمام وجود به کشور فشار وارد کرده و تحریم‌ها را افزایش داده، مقاومت کنیم.

وی گفت: ملت بیدار، ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی طی 34 سال گذشته همواره در کنار مقام معظم رهبری و گوش به فرمان ایشان بودند، لذا عزت، اقتدار و افتخار امروز ما در جهان ناشی از مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر دشمنان است.

کردی بیان داشت: آمریکا به دنبال تامین منافع خود است که در صورت تامین شدن آنها با ما وارد مذاکره می‌شود، گر چه به فرموده رهبر فرزانه و متفکر انقلاب نمی‌توان به آمریکایی‌ها اعتماد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان کوهبنان خاطر نشان کرد: باید با لبیک به منویات و فرمایشات مقام عظمای ولایت با حضور گسترده خود در مراسم 13 آبان روزی تاریخی و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب خلق کنیم.

حجت‌الاسلام احمد ابراهیمی مسئول ستاد اقامه نماز کوهبنان گفت: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی دستورات اسلام و در رأس آنان نماز احیا شد به گونه‌ای که امروز در دورترین نقاط کشور مساجدی زیبا ساخته شده‌اند و نماز جماعت در آنان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در شهرستان کوهبنان نیز در بسیاری از مساجد با حضور جوانان بسیجی و فعال کارهای فرهنگی و هنری در حال اجرا است و نماز جماعت در مساجد بزرگ و در مناطق پرجمعیت به جماعت اقامه می‌شود و در اکثر مدارس شهرستان به همت مدیریت آموزش و پرورش شاهد اقامه نماز جماعت هستیم.

ابراهیمی بیان داشت: طی سال جاری چندین نشست با حضور جوانان کانون‌های مساجد و حلقه‌های طرح صالحین پایگاه‌های مقاومت مساجد، پیرامون موضوع نماز برگزار شده و در آینده نزدیک در مدارس مسابقات مقاله‌نویسی و نشریه دیواری با موضوع نماز برگزار می‌شود.

مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان خواستار توجه بیشتر در برگزاری نماز جماعت در ادارات و همچنین برگزاری نماز جماعت در ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور مؤمنان عزادار در بقاع متبرکه امامزاده سیدسلیمان و امامزاده بی‌بی عصمت شد.

انتهای پیام/80012/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول