اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

تشکیل کمیته بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان در کهگیلویه و بویراحمد

با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از تشکل‌های دانش‌آموزی، کمیته بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان در این استان تشکیل شد.

تشکیل کمیته بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان عصر امروز در نشست کمیته دانش‌آموزی ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان که با حضور مسئولان، تشکل‌های دانش‌آموزی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با اشاره به اهمیت 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار کرد: بیش از 20 فعالیت به همین مناسبت در مدارس دوره‌های تحصیلی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تشکیل ستادهای استانی، شهرستانی، منطقه‌ای با حضور و محوریت تشکل‌های دانش‌آموزی، صدور بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی، تحلیل ریشه‌ها و پیامدهای سیزده آبان راه برد عزتمندانه در مذاکرات هسته‌ای، حضور در مراسم غبارروبی قبور شهدای دانش‌آموزی، برگزاری مسابقات سراسری حماسه حضور در مدارس، برگزاری صبحگاه مشترک تشکل‌های دانش‌آموزی و حضور در نماز جمعه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دانش‌آموز است.

وی ادامه داد: این هفته یادآور رشادت‌های دانش‌آموز بسیجی شهید است که الهام‌بخش نسل‌های آینده ایران اسلامی‌ خواهد بود.

شجاعیان همچنین از حضور دانش‌آموزان در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یعنی 13 آبان‌‌ ماه خبر داد.

پرویز طاهری مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه سیزده آبان در استان نیز گفت: هم‌زمان با روز ملی استکبار با هدف نشان دادن موضع قدرت ایران در مذاکرات هسته‌ای در این راهپیمایی حضور پیدا خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های یوم‌الله سیزده آبان‌ ماه که یادآور حماسه‌های دلاور مردان کوچکی است که با خون خود درخت انقلاب و اسلام را آبیاری کردند، لازم و ضروری است.

 طاهری خاطرنشان کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان در این راهپیمایی همگام با مردم حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/82009/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول