اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه نطنز:

راهپیمایی 13 آبان توطئه‌های طرح‌ریزی شده دشمن را خنثی می‌کند

جانشین فرمانده سپاه نطنز گفت: راهپیمایی 13 آبان در نطنز با‌شکوه ویژه‌ای برگزار می‌شود و راهپیمایی 13 آبان توطئه‌های طرح‌ریزی شده دشمن را خنثی می‌کند.

راهپیمایی 13 آبان توطئه‌های طرح‌ریزی شده دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، محمود فروزاد ظهر امروز در نشست هماهنگی 13 آبان ماه در فرمانداری نطنز اظهار داشت: شرکت پرشور و حداکثری مردم در راهپیمایی روز 13 آبان ماه تمام توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی می‌کند.

وی با بیان این که سیزدهم آبان ماه روزی است که سه حادثه بزرگ تبعید امام خمینی (ره) در سال 1343، کشتار بی‌رحمانه دانش‌‌آموزان شهید در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 به دست دانشجویان رخ داد، اضافه کرد: به تعبیر امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب اول بوده است.

جانشین فرمانده سپاه نطنز با بیان اینکه این حوادث روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به وجود آورده است، تصریح کرد: مردم استکبار‌‌ستیز این شهرستان تظاهرات 13 آبان ماه امسال را در چهار شهر و بسیار پر‌شور‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنند و فریاد خود را علیه استکبار جهانی سر می‌دهند.

وی اذعان داشت: دشمنان از ماه‌های گذشته توطئه‌های فراوانی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی طرح‌ریزی کرده‌اند.

فرو‌زاد با اشاره به اینکه دشمنان نظام تمام تلاش خود را در راستای عدم حضور مردم در این راهپیمایی و همچنین برهم زدن نظم آن به کار می‌گیرند، تاکید کرد: اما این بار نیز ملت هوشیار ایران اسلامی با حضوری پر‌شور و وحدت‌آفرین در این راهپیمایی شرکت کرده و تمام توطئه‌های آنها را خنثی می‌کنند.

این مسئول متذکر شد: این مراسم روز دوشنبه به صورت هم‌زمان در چهار شهر نطنز، بادرود، خالد‌آباد و طرقرود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63025/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول