اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش قرچک اعلام کرد

برنامه‌های روز دانش‌آموز و یوم‌الله 13 آبان در قرچک

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک برنامه‌های روز دانش‌آموز و یوم‌الله 13 آبان این شهرستان را اعلام کرد.

برنامه‌های روز دانش‌آموز و یوم‌الله 13 آبان در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به‌مناسبت فرارسیدن 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برنامه‌های ویژه‌ای در سطح شهرستان قرچک برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک فرار رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و روز دانش‌آموز اظهار داشت: از سه جهت 13 آبان در تاریخ ایران اهمیت دارد؛ یکی به خاطر تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال 43، یکی به خاطر کشتار دانش‌آموزان در سال 57 و سومی نیز حادثه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که به تعبیر امام (ره) انقلاب دوم صورت گرفت.

هوشنگ کولیوند ادامه داد: 13 آبان ماه از روزهایی است که ما وظیفه داریم خاطرات این ایام را به نسل جدید انتقال دهیم چراکه در این روز دانشجویان پیرو خط امام (ره) توانستند لانه جاسوسی آمریکا در ایران را تسخیر کنند و تعدادی از دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز ما در این روز به شهادت رسیدند و این روز هرگز در ذهن ملت ما فراموش نخواهد شد و هر سال باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود و ما باید روحیه استکبارستیزی که از شعارها و اهداف مقدس نظام ماست روز به روز در نسل جوان کشورمان تقویت کنیم.

وی افزود: در همین راستا در اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان تشکیل شده و ویژه برنامه‌های متنوعی را برای گرامیداشت این ایام تدارک دیده‌ایم.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه این اداره حضور گسترده فرهنگیان و دانش‌آموزان عزیز قرچک در راهپیمایی 13 آبان است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

کولیوند افزود: برگزاری مسابقات نقاشی همگانی در مسیر راهپیمایی با موضوع استکبارستیزی، برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی و پرسش و پاسخ به مسائل سیاسی دانش‌آموزان، اجرای سرود همگانی در روز راهپیمایی، برگزاری صبحگاه بسیج دانش‌آموزی با حضور مسئولان شهرستان و حضور گسترده دانش‌آموزان در مراسم عبادی - سیاسی نماز جمعه، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی به یاد شهدای دانش‌آموز، حضور تشکل‌های دانش‌آموزی مانند شوراهای دانش‌آموزی، پیشتازان، بسیح دانش‌آموزی و انجمن‌های اسلامی با لباس فرم در مراسم راهپیمایی، تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز، برگزاری مسابقات ورزشی در مدارس و سخنرانی مدیران پیرامون وقایع 13 آبان از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

وی در پایان از مردم شهیدپرور شهرستان قرچک، اصناف و عموم طبقات مردم دعوت کرد تا به لطف خدا در مراسم راهپیمایی 13 آبان حضور گسترده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول