اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی استان مرکزی:

انتقال دانش فنی به بخش کشاورزی موجب انقلاب در تولید می‌شود

رئیس سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان مرکزی ورود کارشناسان به حوزه بهره‌برداران را مهندسی کردن فرآیند تولید عنوان کرد و گفت: با انتقال دانش فنی به بخش کشاورزی انقلابی در بخش تولید استان به وجود می‌آید.

انتقال دانش فنی به بخش کشاورزی موجب انقلاب در تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد نعیمی در حاشیه مجمع عمومی عادی سالانه این سازمان گفت: با واگذاری بخشی از کارهای کشاورزی و منابع طبیعی به نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، بستر ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی و منابع طبیعی فراهم می‌شود.

وی در مجمع عمومی عادی سالانه این سازمان گفت: حضور کارشناسان نظام مهندسی در کنار کشاورزان علیرغم اینکه می‌تواند نیازهای کشاورزی استان را برطرف کند موجب ایجاد اشتغال و درآمد برای فارغ‌التحصیلان می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان مرکزی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های کلان سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان ورود به حوزه بهره‌برداران است،افزود: ورود کارشناسان و فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی به حوزه بهره‌برداران و ارائه خدمات به تولیدکنندگان علاوه بر اینکه می‌تواند بسیاری از مشکلات این بخش را مرتفع کند موجب انتقال دانش فنی به واحدهای تولیدی می‌شود.

نعیمی یکی از اهداف ورود کارشناسان به حوزه بهره‌برداران را مهندسی کردن فرآیند تولید عنوان کرد و اظهار داشت: با انتقال دانش فنی به بخش تولید انقلابی در بخش تولید استان بوجود می‌آید و اشتغال پایدار برای فارغ‌التحصیلان این حوزه ایجاد می‌شود.

وی هدف اصلی سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان مرکزی را نظم بخشیدن به فعالیت‌های کشاورزی و منابع طبیعی و ارائه خدمت به کشاورزان و تولیدکنندگان عنوان کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان مرکزی ابراز داشت: سازمان نظام مهندسی یک سازمان خصوصی دارای استقلال مالی و متشکل از دانش آموختگان رشته‌های کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست و رشته‌های مرتبط می‌باشد و فعالیت آن در راستای نظم بخشیدن به مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست است.

وی چشم‌انداز سازمان را اتکا به توانمندی همه اعضا با اجرای فنی و مهندسی کشاورزی در راستای داشتن یک کشاورزی پیشرفته عنوان کرد و بیان کرد: تلاش در جهت ارتقاء سطح دانش کشاورزان و تولیدکنندگان از اهداف سازمان است.

انتهای پیام/87002/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول