اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنایع کشاورزی استان سمنان:

5 فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی کشاورزی در سمنان صادر شد

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور پنج فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در این استان خبر داد.

5 فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی کشاورزی در سمنان صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، رحمت‎الله کاشی امروز گفت: برآورد شده است که برای راه‎اندازی این واحدهای تولیدی، 35 هزار و 132 میلیون ریال سرمایه‎گذاری ثابت شود و برای 60 نفر شغل ایجاد کنند.

وی افزود: تولید سالانه این واحدها 13 هزار و 700 تن است و به 9 هزار و 500 تن مواد خام بخش نیاز دارند؛ همچنین این واحدها برای فعالیت و تولید به بیش از 66 میلیارد ریال سرمایه در گردش نیاز دارند.

کاشی یادآوری کرد: این واحدهای فرآوری یک مورد در بخش زراعی و چهار مورد در حوزه دام و طیور است که در شهرستان‎های دامغان، سمنان، شاهرود و آرادان تأسیس خواهند شد.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور پروانه بهره‎برداری برای یک واحد تولیدی فرآورده‎های لبنی در ماه گذشته خبر داد.

وی افزود: این واحد با سرمایه ثابت 17 هزار و 340 و سرمایه در گردش 19 هزار و 681 میلیون ریال در شهرستان سمنان راه‎اندازی شده است.

کاشی ادامه داد: تولید سالانه آن 11 هزار و 60 تن است و به 90 هزار تن مواد خام نیاز دارد و برای 32 نفر شغل ایجاد کرده است.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول