اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

قزوین در مسیر تحقق کشاورزی نوین گام برمی‌دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به بستر مناسب و مستعد این استان در بخش کشاورزی، قزوین در مسیر تحقق کشاورزی نوین گام برمی‌دارد.

قزوین در مسیر تحقق کشاورزی نوین گام برمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا صفری ظهر امروز در حاشیه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری، آبرسانی، کشاورزی ارگانیک و صنایع تبدیلی اظهار کرد: بستر مناسب و مستعد استان قزوین در بخش کشاورزی سبب می‌شود که به سمت استفاده از ادوات و سیستم‌های نوین در این بخش حرکت کنیم که برپایی اینگونه نمایشگاه‌های تخصصی گام مهمی در راستای توسعه فعالیت‌های کشاورزی و استفاده از رو‌ش‌های نوین است.

وی افزود: این نمایشگاه به منظور ایجاد تحول ارتباطی، اقتصادی، مهندسی‌سازی، دانش بنیان و عملیاتی کردن کشاورزی و کاهش هزینه‌های تولید در این بخش با حضور شرکت‌های فعال داخلی و خارجی در تولید و عرضه تجهیزات مکانیزاسیون و نهاده‌های کشاورزی در قزوین برپا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: با توجه به ظرفیت بالای کشاورزی در این استان در این نمایشگاه تلاش شده ضمن معرفی شرکت‌های شاخص در تولید و عرضه تجهیزات نوین کشاورزی زمینه آشنایی بیشتر فعالان این بخش با روش‌های جدید وسایل مدرن داشت، کاشت و برداشت فراهم شود و بتوان با فراگیر کردن کشاورزی مدرن ضمن کاهش هزینه‌ها به بهره‌وری و تولید بیشتر کمک کرد.

این مسئول با ارائه توانمندی‌های شرکت‌های فعال در حوزه تولید ادوات کشاورزی، افزایش آگاهی‌های عمومی و تخصصی، معرفی کالا و خدمات جدید، دریافت سفارش از مشتریان جدید، تحقیق و بازاریابی، ورود به بازارهای جدید، گسترش کانال‌های توزیع و ایجاد نمایندگی و ارتباط مؤثر و نیز تبادل اطلاعات و تجربیات و افزایش رقابت سالم بین تولیدکنندگان را از اهداف مهم برپایی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در قزوین برشمرد.

گفتنی است، این نمایشگاه تا 10 آبان‌ماه جاری دایر است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین واقع در بلوار دانشگاه امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما مراجعه کنند.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول