اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

روند پیشرفت برنامه‎ها و مشکلات کشاورزی سرخه بررسی شد

در جلسه رئیس و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان سرخه، روند پیشرفت کارها بررسی و مشکلات اجرایی این شهرستان بررسی شد.

روند پیشرفت برنامه‎ها و مشکلات کشاورزی سرخه بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی تجلی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه پیش از ظهر امروز در این نشست گفت: بعد از استقرار مدیریت جهاد کشاورزی در این شهرستان، تفکیک وظایف و کارهای بخش بین دو شهرستان سرخه و سمنان انجام شد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 90 درصد امورات بهره‎برداران از طریق مدیریت و کارشناسان مستقر در آن انجام و برای بعضی امور نیز تا استقرار نیروهای جدید مورد نیاز، از طریق حضور کارشناسان مربوطه از مرکز موارد پیگیری می‎شود.

در ادامه توسط مدیر و کارکنان شهرستان درخواست‎هایی از جمله: ملزومات اداری، تکمیل نیروی انسانی، وسیله نقلیه مناسب، ایجاد فضای اداری مطلوب‎تر، اهتمام ویژه به امور رفاهی کارکنان و ... مطرح شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در جمع کارکنان شهرستان سرخه گفت: سیاست سازمان داشتن روحیه کار و ارائه خدمت مطلوب به ارباب رجوع، تکریم آن‎ها و توجه به معیشت شاغلان در حد مقدورات است.

سیدمجید موسوی افزود: موضوع مهم با توجه به فصل کشت تأمین نهاده‎های مورد نیاز به ویژه کود و بذر و رعایت حد نصاب تعیین شده در الگوی کشت پاییزه و کشت بر اساس آن است.

در ادامه و بر اساس درخواست‎های مطرح شده با موافقت و نظر مساعد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برای رفع مشکلات مطرح شده تصمیمات اجرایی لازم گرفته شد و وی بر تخصیص منابع مالی درخواست شده برای تهیه ملزومات، پیگیری برای بهره‎مندی مراکز خدماتی که تبدیل به مدیریت شده‎اند از خدمات قبلی تا تشکیل مرکز جدید، توجه به تکمیل شدن کادر در شرکت‎های خدمات مشاوره‎ای که کارشناسان آن‎ها در آزمون استخدامی قبول شده‎اند، تعیین تکلیف و مابقی پرونده‎های مشترک دو شهرستان سمنان و سرخه در کوتاه‎ترین زمان، اهتمام سازمان تعاون روستایی به تأمین و توزیع نهاده‎ها از جمله کود و نظارت بر طرح‎های توسعه بخش کشاورزی تأکید کرد. همچنین از سوی معاونان و مدیران حاضر در جلسه به سئوالات و درخواست‎های مطرح شده پاسخ لازم داده شد.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول