اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش درمیان:

بیش از 85 درصد دانش‌آموزان درمیان عضو پایگاه‌های مقاومت هستند

مدیر آموزش و پرورش درمیان با بیان این‌که بیش از 85 درصد دانش‌آموزان شهرستان عضو پایگاه‌های مقاومت هستند، گفت: در حال حاضر 106 حلقه صالحین در مدارس درمیان فعالیت می‌کنند.

بیش از 85 درصد دانش‌آموزان درمیان عضو پایگاه‌های مقاومت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش درمیان، حسین اژدری در دیدار دانش‌آموزان بسیجی با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: در هفته بسیج دانش‌آموزی حدود 30 برنامه فرهنگی و ورزشی در مدارس و  پایگاه‌های مقاومت دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین آنها دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده‌های معزز شاهد، تجلیل از دانش‌آموزان بسیجی رتبه‌های برتر علمی و حضور در راهپیمایی با شکوه روز مبارزه با استکبار جهانی است.

مدیر آموزش و پرورش درمیان با بیان این‌که بیش از 85 درصد دانش‌آموزان شهرستان عضو پایگاه‌های مقاومت هستند، افزود: در حال حاضر 106 حلقه صالحین در مدارس درمیان فعالیت می‌کنند.

هراس دشمن از وجود حسین فهمیده‌هاست

اژدری اضافه کرد: همچنین 100 گروه از دانش‌آموزان آموزش دیده در مورد مسائل پدافند غیرعامل از سه مقطع تحصیلی در مدارس مشغول فعالیت و آموزش به سایر دانش‌آموزان هستند.

وی با بیان این‌که هراس دشمن از وجود حسین فهمیده‌ها است، تصریح کرد: نوجوانان و دانش‌آموزان بسیجی باید با هوشیاری و ذکاوت در مقابل جنگ نرم ایستادگی کنند.

مرگ بر آمریکا شالوده و جزو لاینفک نظام انقلاب اسلامی

مدیر آموزش و پرورش درمیان، با بیان این‌که حال و هوای ایام هفته بسیج و بسیج دانش‌آموزی، یاد جبهه و روزهای دفاع مقدس را تداعی می‌کند، اضافه کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی، ارزش‌های انقلابی دانش‌آموزان شهید هشت سال دفاع مقدس را هر چه بیشتر در جامعه طنین‌انداز می‌کند.

اژدری با اشاره به این‌که شهدای دانش‌آموز، تربیت یافته مکتب حضرت علی‌اکبر(ع) و قاسم(ع) بودند، افزود: مربیان و مسئولان باید برای رواج فرهنگ اهل بیت‌(ع) و تربیت امثال شهید فهمیده تلاش کنند تا امروز نیز کیان اسلام از همه توطئه‌ها در امان باشد.

وی شعار مرگ بر آمریکا را شعار شالوده و جزو لاینفک نظام انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اگر آمریکا به جای تقابل با ملت قهرمان ایران از خوی متکبرانه، دشمنی و تحکم زورگویانه دست بردارد و راه تعامل در پیش گیرد، خود به خود مرگ از او دور می‌شود.

بصیرت‌افزایی لازمه موفقیت دانش‌آموزان در شرایط کنونی

امام جمعه درمیان نیز در این مراسم اظهار داشت: بسیجی ماندن، درس خواندن و با روحیه جهادی و بسیجی تلاش کردن سه شاخصه مهم برای دانش‌آموزان بسیجی در شرایط کنونی است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری ادامه داد: لازمه موفقیت دانش‌آموزان در شرایط کنونی بصیرت‌افزایی، تلاش برای ترقی پله‌های ایمانی و علمی برای رسیدن به رضای خداوند و شکوفایی علمی و اقتصادی  ایران اسلامی است.

وی اذعان داشت: اعتماد به نفس، داشتن همت بلند و خودباوری از ویژگی‌های بارز جامعه دانش‌آموزی شهرستان درمیان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/69017/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول