اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش درمیان:

تقویت مبانی اعتقادی دانش‌آموزان سبب شکست دشمن می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش درمیان گفت: تقویت مبانی اعتقادی و دینی دانش آموزان زمینه‌ساز شکست دشمن در میادین مختلف جنگ نرم می‌شود.

تقویت مبانی اعتقادی دانش‌آموزان سبب شکست دشمن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری صبح امروز در کارگاه توانمندسازی معاونان، مربیان تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش درمیان اظهار کرد: فضای مجازی جدا از فضای زندگی و واقعی که در آن زندگی می‌کنیم، نیست بنابراین قواعد و اصول جداگانه‌ای را برای آن نمی‌توان در نظر گرفت.

وی ادامه داد: بنابراین وقتی که ارتباطات، اطلاع‌رسانی‌ها، اثرگذاری‌ها، جذابیت‌ها و بسیاری از آیتم‌های که در مسایل اطلاع‌رسانی و امر تبلیغات اثرگذار است در فضای مجازی تقویت می‌شود به طور طبیعی فرصت بهتری را در اختیار هر هدفی از جمله اهداف تربیتی اسلامی قرار می‌دهد.

دبیر شورای آموزش و پرورش درمیان با بیان اینکه اگر بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم به اهداف تربیتی مد نظر سند تحول بنیادین بهتر می‌توانیم دست پیدا کنیم، تصریح کرد: در این زمینه هدایت صحیح دانش‌آموزان و گرفتار نشدن آنان در دام فرصت‌طلبان و سایت‌های مستهجن نظام سلطه مهم‌ترین رسالت اولیای خانه و مدرسه است.

اژدری،‌ فعالیت پلیس فضای مجازی در برخورد با برهم‌زنندگان آرامش مردم در فضای مجازی را ستودنی خواند و افزود: ضمن

ارج‌نهادن به خدمات مسئولان در برخورد با این سایت‌های ضد اخلاقی باید گفت که مهم‌ترین کاری که می‌توانیم در این زمینه انجام دهیم آموزش جوانان و نوجوانان و مصون‌سازی آنان از آسیب‌های ناشی از این تهاجم نرم است.

وی با بیان اینکه در عصر ارتباطات نمی‌توان فرزندان را از استفاده وسایل ارتباطی منع کرد، یادآور شد: والدین باید به این نکته توجه داشته باشند که نباید فرزندان را به ویژه در سنین کودکی و نوجوانی در فضاهای مجازی تنها گذاشت.

دبیر شورای آموزش و پرورش درمیان اظهار کرد: اولیای خانه و مدرسه باید همراه کودک وارد فضای مجازی شوند و به وی بیاموزند که چگونه باید از این دنیای جدید درست استفاده کرد.

انتهای پیام/69009/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول