اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع):

شعار «مرگ بر آمریکا» نماد زیر ذلت نرفتن است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تکرار شعار «مرگ بر آمریکا» در طول تاریخ انقلاب اسلامی یعنی اینکه ملت ایران هرگز زیر بار ذلت نمی‌رود و به مانند مولای خود «هیهات منه ذله» می‌گوید.

شعار «مرگ بر آمریکا» نماد زیر ذلت نرفتن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در مراسم بدرقه زائران سرزمین نور در جمع دانش‌آموزان اردبیلی اظهار داشت:‌ آنهایی که خیال می‌کنند این شعار با گذشت 34 سال از انقلاب باید حذف شده و رنگ ببازد، سخت در اشتباه هستند چرا که این شعار به مانند لعن و نفرین گفتن روزانه ما و پرهیز از شیاطین است که قطعاً رستگاری ما را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: در یوم‌الله 13 آبان این فرزندان و محصول برآمده از انقلاب اسلامی بار دیگر با تمام توان و قدرت شعار ارزشی انقلاب ما را که همان مرگ بر آمریکاست سر می‌دهند و به تمام شیاطین روزگار لعن و نفرین می‌فرستند.

بابازاده در ادامه سخنان خود به سفر دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب به عنوان اولین سفر طولانی مدت نسل آینده در دوری از خانه و خانواده اشاره کرد و ادامه داد: باید در این سفر تجربه ارزشمند را به یاد داشته باشیم که چگونه فرزندان برومند این سرزمین به مانند شهید مرحمت بالازاده در اوج نوجوانی و غربت سختی‌های دوران جنگ را تحمل کرد و توانست نام نیکی را از خود در تاریخ این کشور به یادگار بگذارد.

فرمانده دوران دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز به ویژه شهید دانش‌آموز حسین فهمیده و مرحمت بالازاده را به عنوان برجسته‌ترین شهدای دانش‌آموز گرامی داشت و خاطر نشان کرد: اگر امروز نوجوانان ما یک‌هزار و 200 کیلومتر مسیر را به تأسی از نام و یاد شهدا طی می‌کنند و همین مسافت را بر می‌گردند همه به عشق و شوق نشان دادن وفاداری به آرمان شهداست که در فرهنگ ایثار و شهادت ما متجلی شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: در این سفر باید تجربه‌ای را کسب کنیم تا قدر پدر و مادر و معلمان خود را بدانیم و بفهمیم که آنها چه بار سنگین مسئولیتی را بر دوش دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان در ادامه سخنان خود به جنگ نابرابر هشت ساله و آرایش استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: دشمن با 12 لشگر و بیش از صدها تانک و تجهیزات نظامی به جنگ ما آمد و در طول هشت سال چهار نوبت لشگر عراق نوسازی شد در حالی که رزمندگان ما در اوج مظلومیت با ساده‌ترین امکانات با دشمنان جنگیدند و اجازه ندادند تا دشمن طمع ناپاکی را به این سرزمین داشته باشد.

بابازاده یادآور شد: فرزندان امروز از محل شهادت فرزندان رشید دیروز نظیر دشت خوزستان،‌ رود کارون، اروندکنار و... بازدید می‌کنند و به یاد می‌آورند چگونه جوانان و نوجوانان این سرزمین در برابر عصیانگری‌های استکبار جهانی ایستادند و اجازه ندادند ایران و ایرانی زیر ذلت برود.

در این مراسم دانش‌آموزان اعزامی به مناطق جنوب و راهیان نور با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و طنین‌انداز کردن «لبیک یا حسین (ع)، لبیک یا عباس (ع)، لبیک یا زینب و لبیک یا زهرا (س)» عشق و وفاداری خود را به مکتب اسلام و ولایت نشان دادند.

انتهای پیام/62001/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول