اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوجبلاغ:

سران کاخ سفید منتظر فریادهای مرگ بر آمریکا باشند

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: سران کاخ سفید باید منتظر فریادهای مرگ بر آمریکای ملت ایران در یوم‌الله 13 آبان باشند.

سران کاخ سفید منتظر فریادهای مرگ بر آمریکا باشند

حجت‌الاسلام محمدتقی ناطقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا جنایات بسیاری را علیه اسلام، انقلاب و ملت ایران مرتکب شدند که هرگز از یاد ملت ایران نخواهد رفت.

وی تصریح کرد: امروز نیز که ایران اسلامی حسن‌نیت خود را به جهانیان ثابت کرده است، باز هم آمریکایی‌ها برای تداوم جنایات و توطئه‌های خود دست از نیرنگ و حیله برنداشته و به بهانه‌های مختلف ملت رشید ایران اسلامی را تهدید می‌کنند.

خطیب جمعه شهرستان ساوجبلاغ افزود: غربی‌ها تصور می‌کردند که با تهدید مردم ما به حمله نظامی و تحریم‌های اقتصادی مغرضانه می‌توانند ایران اسلامی را از پیگیری اهداف انقلابی خود باز دارند، اما مردم ما ثابت کرده‌اند که برای تحقق اهداف اسلام و انقلاب هرگز کوتاه نخواهند آمد.

ناطقی با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: در این روز به طور قطع بار دیگر ملت ایران به ویژه نوجوانان و جوانان به خیابان‌ها آمده و فریادهای مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد و سران کاخ سفید باید منتظر واکنش قاطع ملت ایران نسبت به خود در این روز باشند.

*امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب درباره آمریکا نظر روشنی دارند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به آمریکا و جنایات این کشور گفت: ولی‌امر مسلمین می‌فرمایند تا زمانی که آمریکا دست از توطئه و دشمنی علیه ملت ایران بر‌ندارد، شعار مرگ بر آمریکا باید حفظ شود.

ناطقی ادامه داد: سخن ارزشمندی نیز از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به یادگار مانده است مبنی بر اینکه تا زمانی که سران آمریکا آدم نشوند و دست از ظلم برندارند با آنها سازش نخواهیم کرد.

این مسئول تاکید کرد: بنابراین دیدگاه‌های امام شهیدان و رهبری عظیم‌الشان انقلاب در مورد آمریکا روشن و شفاف است و ملت ولایی ایران نیز همین مسیر را طی خواهند کرد.

وی در پایان اظهار کرد: تا زمانی که غربی‌ها به ویژه سران کاخ سفید دست از توطئه علیه اسلام و انقلاب برنداشته و با زبان تهدید با ما سخن بگویند، ملت ایران در برابر آن‌ها ایستادگی کرده و فریاد مرگ بر آمریکا را در هر مراسمی سر خواهند داد.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول