اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حذف شعار مرگ بر آمریکا انحراف از اصل انقلاب اسلامی است

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حذف شعار مرگ بر آمریکا انحراف از اصل انقلاب اسلامی است، گفت: نباید ذره‌ای امید در دل آمریکا ایجاد کنیم چرا که تاکنون حسن نیتی از آمریکا ندیده‌ایم.

حذف شعار مرگ بر آمریکا انحراف از اصل انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام صبح امروز در نشست ستاد یوم‌الله 13 آبان این استان اظهار کرد: تلاش همه ما باید در این راستا باشد که عبد واقعی برای خدا باشیم تا تکلیفی که برعهده ما گذاشته شده را به نحو شایسته انجام دهیم.

وی افزود: باید راه راست و مستقیم را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم در فضای غبارآلودی که در آن تشخیص حق و باطل سخت شده است، منحرف نشویم.

نکونام با گرامیداشت یوم‎الله 13 آبان، تصریح کرد: مناسبت‌هایی در این روز بزرگ وجود دارد که همگی بر ایثار، مقاومت و ایستادگی تاکید دارند و ما را به این ارزش‌ها فرا می‎خوانند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه عبودیت الهی تنها با مقاومت و ایستادگی محقق می‎شود، گفت: این نکته در تمامی فرمایشات مقام معظم رهبری به خوبی نمود دارد و همواره ما را بر پایداری و مقاومت دعوت می‎کنند.

* نگاه ما به ولی‎فقیه یک نگاه اعتقادی است

نکونام با بیان اینکه اطاعت از ولی‎فقیه همان اطاعت از خدا، نبی(ص) و امام معصوم(ع) است، اظهار کرد: نگاه ما به ولی‎فقیه یک نگاه اعتقادی است چراکه ما بر این عقیده هستیم که اطاعت از ولی‎فقیه ما را به سوی رستگاری رهنمون می‎کند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس نظر و قول ولی‎فقیه برای ما حجت است و باید در برابر فرمایشات ایشان فرمانبردار محض باشیم.

نکونام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد رابطه با آمریکا، گفت: ایشان در تمام سخنرانی‎های خود همواره بر مقاومت و ایستادگی در برابر این کشور تاکید کرده‌اند و هیچ جا نمی‎توان سخنی مبنی بر کوتاه آمدن در برابر آمریکا از ایشان پیدا کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به استراتژی نرمش قهرمانانه، تصریح کرد: این موضوع سال‌های قبل از این هم مطرح شده و در طول انقلاب سابقه داشته و در حالی که در بردارنده نکات مهمی از جمله ایستادگی، مقاومت و عزت است اما عده‌ای در صدد سوءاستفاده از آن برآمدند.

* حذف شعار مرگ بر آمریکا انحراف از اصل انقلاب اسلامی است

نکونام با بیان اینکه حذف شعار مرگ بر آمریکا انحراف از اصل انقلاب اسلامی است، افزود: نباید ذره‌ای امید در دل آمریکا ایجاد کنیم چراکه اگر امیدوار شود، پیشروی می‎کند و بی‎شک در این میان به ما آسیب جدی وارد می‎کند.

وی با بیان اینکه تمام وجود آمریکا آسیب است، خاطرنشان کرد: تاکنون کسی حسن نیتی از آمریکا ندیده و تا زمانی که این کشور روحیه استکباری داشته باشد با ما دشمن است چراکه ما یک کشور استکبارستیز هستیم.

نکونام بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد و گفت: اگر سر دادن شعار مرگ بر آمریکا در سال‌های گذشته مباح بود شرایط امروز اقتضا می‎کند که این شعار یک واجب سیاسی باشد.

انتهای پیام/68004/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول