اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

مرگ بر آمریکا نفی تمام مستکبران است

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» در قرن حاضر در حقیقت نفی تمام مستکبران و مستبدان روزگار است.

مرگ بر آمریکا نفی تمام مستکبران است

عظیم دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در آستانه 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان و شعار همیشه جاوید مرگ بر آمریکا امسال نیز این نظام سلطه‌گر را رسوا می‌کند.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با پیام «انقلاب دوم با اهمیت‌تر از انقلاب اول خواهد بود» به مناسبت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مشعل انقلاب دوم را علیه سلطه غرب و حاکمیت استکبار در ابعاد بین‌المللی بود برافروخت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل افزود: به نظر امام خمینی (ره) ایالات متحده آمریکا مصداق بارز و اصلی استکبار و پرچم‌دار نظام سلطه بود.

دشتی یادآور شد: نگاهی به حوادث سال‌های پس از انقلاب اسلامی نشان می‌دهد آنچه به عنوان توطئه، اغتشاش، ناآرامی، آتش‌افروزی در جنگ تحمیلی، حوادث کودتای 28 مرداد 1332 و سایر حوادثی که در سال‌های اخیر در کشور ما به عبارت بهتر حوادثی که بر علیه نظام جمهوری اسلامی به وقوع پیوسته است، عموما سردمداران آمریکا یا در آن دست داشته‌اند و یا با هدایت و راهنمایی‌‌‌های آنها صورت گرفته است.

این مسئول تاکید کرد: آمریکایی‌ها برای سلطه بر جهان به هیچ چیزی رحم نمی‌کنند، آنها برای حفظ برتری سیاسی، نظامی، اقتصادی خویش تمام قوانین و مقررات بین‌المللی را زیرپا می‌گذارند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل ابراز داشت: بزرگترین مانعی که در دهه‌های اخیر بر سر راه توسعه‌طلبی آنها قرار گرفته است انقلاب اسلامی ایران بیداری ملت‌ها و اعتماد به نفس برای ایستادگی در برابر قدرت‌های بزرگ است.

دشتی گفت: لذا حاکمان ظالم آمریکا برای برداشت این مانع مستحکم دست به هر کاری زدند، کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا در سال 1359 قانون مجازات‌های اقتصادی ایران را به عنوان عیدی برای ملت ایران تقدیم و به تبع‌ آن دارایی‌های ملت ایران در نزد بانک‌های آمریکایی بلوکه شد.

این مسئول با بیان اینکه این تهدیدات و تحریم‌ها انقلاب اسلامی ایران را نه تنها تضعیف نکرده بلکه مستحکم‌تر کرده است، ادامه داد: با تحمیل یک جنگ نابرابر و خارج کردن عراق از فهرست کشورهای حامی تروریسم و تسلیح این کشور به سلاح‌های مدرن و پیشرفته بیش از 300 هزار نفر از جوانان برومند این مرز و بوم را که سرمایه‌های اصلی نظام بودند را از دستمان گرفتند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل با اشاره به اینکه این رفتارها هیچگونه خللی در اراده ملت ایران بوجود نیاورد و مقاومتمان بیشتر شد عنوان کرد: بدترین نسبت‌ها را به ما زدند نظام جمهوری ایران را حامی تروریسم و ناقض حقوق بشر قلمداد کردند تا ملت ما را تسلیم خواسته‌های خود کنند که نه تنها موفق نشدند بلکه خودشان در میان ملت‌ها دنیا منفور شدند و روز به روز بر مشکلاتشان افزوده شد.

دشتی گفت: واقعیت امر این است که ایالات متحده آمریکا امروز بزرگترین بدهکار بین‌المللی در تاریخ جهان است و از مشکلات داخلی به سختی رنج می‌برد.

رابطه با آمریکا تاثیری در بهبود وضعیت اقتصادی ندارد

این مسئول اظهار داشت: این تصور غلط است که در صورت بهبود روابط با آمریکا مشکلات کشور حل خواهد شد اگر رابطه دوستی با آمریکا با آن همه پیشینه جرم و جنایت و ظلم و ستم بر ملت ایران و مسلمانان جهان حلال مشکلات اقتصادی ما بود وضع اقتصادی کشورهای هم‌پیمانمان و دوست آمریکا به مراتب بهتر از وضعیت ما بود ولی در عمل می‌بینیم این طور نیست.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل ادامه داد: عرف و سنت حاکم بر روابط بین‌الملل ایجاب می‌کرد سردمداران آمریکا برای نشان دادن حسن نیت از ملت ایران عذرخواهی کنند ولی هیچگونه تغییری در رفتار آنها نسبت به دولت و ملت ایران مشاهده نمی‌شود.

دشتی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: کوتاه آمدن در برابر این کشور سلطه‌جو و استکباری ظلم مضاعفی بر آرمان‌های ترسیم شده انقلاب اسلامی است و تنها راه منطقی و معقول تکیه بر شعارهای ضد استکباری و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های آنهاست که این امر مهم با حضور گسترده اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی روز 13 آبان ماه نمود پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/62003/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول