اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت همدان:

ادعای نظر امام(ره) در حذف شعار «مرگ بر آمریکا» باطل است

امام جمعه موقت همدان با اشاره به تلاش برخی برای حذف شعار مرگ بر آمریکا از گفتمان سیاسی نظام، آن را کاری بی‌پایه و اساس خواند و گفت: اگر امام خمینی(ره) می‌خواست این شعار نباشد آن را به صورت واضح و علنی مطرح می‌کرد.

ادعای نظر امام(ره) در حذف شعار «مرگ بر آمریکا» باطل است

حجت‌الاسلام محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه روز 13 آبان روز استکبارستیزی ملت ایران است، افزود: مردم در طول حیات انقلاب اسلامی همواره در این روز ظلم‌ستیزی و منش مبارزه با استکبار خود را به جهان اعلام کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران هیچ‌گاه در مقابل ظلم و ستم سر فرود نمی‌آورد و در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان خواهد ایستاد، افزود: راهپیمایی امسال 13 آبان با طنین شعار مرگ بر آمریکا، پرشورتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به تلاش برخی برای حذف شعار مرگ بر آمریکا از گفتمان سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران، آن را کاری بی‌پایه و اساس خواند و ادامه داد: اگر امام خمینی(ره) می‌خواست این شعار نباشد آن را به صورت واضح و علنی مطرح می‌کرد.

وی تأکید کرد: امام راحل(ره) در دوران حیات خود نیز فرموده‌اند «اگر حرف‌هایی را به من نسبت دادند باید کارشناسی شده و صدا و فیلم من در مورد موضوع مطرح شده علنی شود، البته مستندات ارائه شده نیز باید از سوی کارشناسان و خبرنگاران تأیید شود در غیر این صورت، ادعایی بیش نیست».

جوادی با بیان اینکه بزرگترین پیام 13 آبان مبارزه با ظلم و ستم است، ادامه داد: وقوع چندین اتفاق در مواجهه با مواضع دشمنان در این روز نشان از استکبارستیزی ملت ایران دارد.

وی گفت: روز 13 آبان نشان داد که از دانش‌آموزان گرفته تا رهبری انقلاب در مقابل ظلم ایستادگی کرده و در راستای موجودیت و تثبیت نظام اسلامی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/89002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول