اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان‌ جنوبی:

شعار مرگ بر آمریکا نماد مبارزه با استکبار جهانی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان‌ جنوبی گفت: شعار مرگ بر آمریکا از نمادهای مبارزه با استکبار جهانی بوده و این شعار حاوی مرگ بر مظلوم‌کشان است.

شعار مرگ بر آمریکا نماد مبارزه با استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام محمدعلی تابعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، امام راحل را شخصیتی جامع با یک نگاه مبتنی بر منابع دینی دانست و اظهار داشت: امام راحل با این چنین شخصیتی یکی از حماسه‌سازان 13 آبان بوده است.

وی با بیان این‌که مردم ایران در مقابل زورگویی‌های دشمنان آرام نمی‌نشینند، ادامه داد: آنها به عنوان یک وظیفه دینی از مواضع خود دفاع می‌کنند.

13 آبان مدیون امام راحل است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان‌ جنوبی با بیان این‌که 13 آبان مدیون امام راحل است، افزود: در این روز خون دانش‌آموزان سنگ‌فرش دانشگاه تهران را رنگین کرد.

تابعی با بیان این‌که روز 13 آبان در به وجود آمدن استکبارستیزی نقش داشته است، گفت: این روز متعلق به امت اسلامی است.

وی تصریح کرد: استکبارستیزی ویژه ملت ایران نیست بلکه به همه امت‌ها تعلق داشته و همه باید در مقابل استکبار ایستادگی کنند.

مردم ایران در تمامی مقاطع حضور داشتند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان‌ جنوبی با بیان این‌که ملت ایران در تمامی مقاطع در صحنه حضور داشتند، اذعان داشت: مردم ایران در روز 13 آبان نیز پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستادند.

تابعی متذکر شد: امروز نیز مردم ایران بیشتر از گذشته پای آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری ایستاده و تا پای جانشان از انقلابی که با خون گذاشته شده پاسداری می‌کنند.

وی شعار مرگ بر آمریکا را یکی از نمادهای مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد و یادآور شد: این شعار حاوی مرگ بر استکبار و کسانی است که مظلوم‌کش هستند.

جنگ ما با آمریکا بالاتر از جنگ نظامی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان‌ جنوبی با بیان این‌که در راهپیمایی امسال نیز شعار مرگ بر آمریکا تغییر نمی‌کند، اضافه کرد: این شعار مردم آمریکا را در بر نگرفته بلکه دولت و دولتمردان آن را هدف قرار داده است.

تابعی ادامه داد: اگر دولت آمریکا دست از ستیزه‌جویی خود برداشته و مردم و مقام معظم رهبری او را بپذیرند، ممکن است تغییری در استراتژی ما ایجاد شود.

وی با بیان این‌که امروز رسالت ما با گذشته تغییر نکرده بلکه بیشتر شده است، افزود: امروز جنگ ما با آمریکا بالاتر از یک جنگ نظامی است.

تحریم‌ها نوعی جنگ فرهنگی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان‌ جنوبی تحریم‌ها را یک جنگ تمام عیار در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دانست و گفت: مردم باید بیشتر از گذشته در صحنه حضور داشته باشند.

تابعی مذاکرات ایران را نوعی جهاد و جنگ عنوان کرد و اذعان داشت: در این راستا باید از مواضع خود دفاع کرده و از اهداف خود دست برنداریم.

وی خاطرنشان کرد: نباید از آرمان‌های خود کوتاه آمده بلکه باید جدی‌تر در صحنه حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/69010/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول