اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

«مرگ بر آمریکا» پاسخ کوبنده ملت ایران و فریاد استکبارستیزی است

فرماندار گرگان با بیان اینکه نظام اسلامی ایران با توکل به قدرت لایزال الهی از همه مشکلات عبور کرده است، گفت: «مرگ بر آمریکا» پاسخ کوبنده ملت ایران و فریاد استکبارستیزی است.

«مرگ بر آمریکا» پاسخ کوبنده ملت ایران و فریاد استکبارستیزی است

حیدرعلی احمدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: تهدیدات دشمنان علیه ملت‎ها بی‎اساس شده و رمز عقب‎نشینی استکبار در وحدت و مقاومت ملت مسلمان است.

وی تصریح کرد: ایران با نشر فرهنگ انقلاب اسلامی توانسته نتیجه مقاومت را در برابر ظلم به جهانیان اثبات کند و به عنوان الگویی مناسب برای سایر کشورها قرار گیرد.

فرماندار گرگان با بیان اینکه یوم‎الله 13 آبان روز طنین شعار سیاسی «مرگ بر آمریکا» در سراسر ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: در این روز سه رویداد مهم تاریخ مبارزات ملت ایران علیه طاغوت ثبت شده که هر کدام از آنها نشانه کفرستیزی است، قیام علیه کاپیتولاسیون، قیام دانش‎آموزان علیه رژیم طاغوت و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و شهادت دانشجویان از جمله این حوادث است.

احمدی افزود: مبارزه با استکبار سبب شد تا یوم‎الله 13 آبان به عنوان یک روز ملی در تقویم کشورمان ثبت شود و این عبرت تاریخی هیچگاه در اذهان مردم فراموش نخواهد شد.

شعار مرگ بر آمریکا نماد ظلم‎ستیزی ملت ایران است

وی بیان داشت: گرامیداشت 13 آبان در حقیقت گرامیداشت فرازهایی از مبارزه ملت ایران علیه ظلم و استکبار است، در این شرایط حساس که دولتمردان جمهوری اسلامی در حال گفت‎وگو و مذاکره در قالب دیپلماسی خارجی کشور با سران استکباری هستند، فرصتی است تا حمایت خود را از سیاست‎های نظام اسلامی که توسط دولتمردان منتخب مردم پیگیری می‎شود، اعلام و ابراز بداریم.

فرماندار گرگان اظهار داشت: تصمیم‎گیری درباره شعارهای اساسی و اصولی مردم از طریق مقامات کشور و در رأس آنان مقام معظم رهبری اعلام و توسط مردم ولایتمدار اجرا و پیگیری می‎شود.

احمدی گفت: شعار مرگ بر آمریکا نماد ظلم‎ستیزی ملت ایران بوده و نشان از ظلم تاریخی اردوگاه استکبار علیه نظام اسلامی ایران است.

انتهای پیام/83001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول