اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

شعار مرگ بر آمریکا را بر اساس دستور قرآن سر می‌دهیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: شعار مرگ بر آمریکا که بیش از 30 سال است سر می‌دهیم بر اساس دستور قرآن است.

شعار مرگ بر آمریکا را بر اساس دستور قرآن سر می‌دهیم

حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی‌کوهستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا به واسطه کافر بودن آمریکا نیست چراکه کشورهای بسیار دیگری هم هستند که دین ندارند اما ما هرگز برای آن‌ها شعار نداده‌ایم.

وی افزود: شعار مرگ بر آمریکا که مردم ما 30 سال است سر می‌دهند به واسطه ظلم آمریکا است و این دستور و تاکید قرآن است که مسلمین باید در برابر ظلم ایستادگی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد عنوان کرد: قرآن ضمن دعوت از مردم به گرایش به اسلام در نهایت انتخاب را به خود آن‌ها واگذار کرده و عواقب آن را نیز بیان کرده است اما هرگز نگفته که در مقابل ظلم کوتاه بیاییم بلکه در آیات متعددی بر ایستادگی در برابر ظلم نیز تاکید داشته است.

وی با بیان این‌که آمریکا در حق ملت ایران و سایر ملت‌های مسلمان، ظلم‌های بسیاری روا داشته است، گفت: نمی‌توان بدون کوتاه آمدن آن‌ها از ظلمشان،‌ شعار مرگ بر آمریکا را حذف کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: تا زمانی که آمریکا به ظلم خود ادامه می‌دهد ما در شعار خود برای آن‌ها مرگ می‌خواهیم.

وی افزود: آن‌ها اگر می‌خواهند این شعار حذف شود باید اعتمادسازی کنند و یکی از راه‌های این اعتمادسازی نیز برداشتن تحریم‌ها است.

حسینی‌کوهستانی خاطرنشان کرد: هر روز که می‌گذرد، حقانیت سخن امام در مورد گرگ بودن آمریکا برای ما روشن‌تر می‌شود و همگان باید در مقابل این گرگ هوشیار باشند.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول