اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

مرگ بر آمریکا شعار اصولی نظام است

فرماندار فردوس گفت: شعار مرگ بر آمریکا، از دیرباز تاکنون شعار اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مرگ بر آمریکا شعار اصولی نظام است

محمدرضا رجبی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: دولت ایران اسلامی در صحنه بین‌المللی مذاکرات گسترده‌ای دارد که ملت بزرگ ایران، پشتیبان مذاکره کنندگان است.

وی افزود: 13 آبان‌ماه امسال با آغاز به کار دولت تدبیر و امید همراه و در این دولت نیز بحث تنش‌زدایی در سیاست خارجی و برقراری ارتباط با کشورهای مختلف از جمله 1+5 مطرح است بنابراین حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان از حمایت قاطع مردم از مسئولان است.

فرماندار فردوس تصریح کرد: مردم باید در راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه حضوری پرشور و گسترده داشته باشند و نگذارند که دشمن از عدم حضور آنان سوء استفاده کند.

رجبی‌مقدم یادآور شد: دشمن نباید با خود فکر کند که ملت ایران از روی عجز و ناتوانی به مذاکره روی آورده بلکه باید بداند که مذاکره با آنان نوعی نرمش قهرمانانه است که دولت مردان ما به پشتوانه مقام عظمای ولایت و مردم انجام داده‌اند.

وی گفت: شعار مرگ بر آمریکا، از دیرباز تاکنون شعار اصولی نظام انقلاب اسلامی است که هرگونه تغییری در این سیاست باید با نظر مقام عظمای ولایت باشد.

آمریکا باید حسن نیت خود را ثابت کند

فرماندار فردوس افزود: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز 13 آبان نشان از عزم ملی مردم ایران اسلامی در پشتیبانی از دولت مردان نظام است.

رجبی‌مقدم تصریح کرد: دشمن ما کسی است که سا‌ل‌های سال زخم خورده‌ او هستیم و علیه ملت ایران جنایات زیادی مرتکب شده است بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که مردم ایران اسلامی همه جنایات و توطئه‌های آمریکا را فراموش و به او اعتماد کنند.

وی یادآور شد: دشمن اگر قصد برقراری ارتباط با ما را دارد باید ابتدا حسن نیت خود را ثابت و سپس اعتماد ملت ایران را جلب کند.

فرماندار فردوس گفت: در سیاست‌های کلان نظام خط اصلی را مقام معظم رهبری ترسیم می‌کنند و هر تصمیمی که توسط مقام عظمای ولایت گرفته شود قابل اجراست.

انتهای پیام/69007/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول